A Ubisoft elárulta a Rainbow Six: Siege legégetőbb problémáit, legalábbis szerintük
A fejlesztők a hangterjedés kijavítását és az újracsatlakozás megoldását nevezték meg a legfontosabb feladatként.
A fejlesztők a hangterjedés kijavítását és az újracsatlakozás megoldását nevezték meg a legfontosabb feladatként.
A fejlesztők a hangterjedés kijavítását és az újracsatlakozás megoldását nevezték meg a legfontosabb feladatként.
Ahogy azt a Rainbow Six: Siege fejlesztőitől már megszokhattuk, mindig akadnak kiemelt problémák. Ezeket általában elsőbbségben vizsgálják a többi bug mellett, és erről folyamatos tájékoztatást is adnak a közösségnek. Legutóbb december 13-án frissítették ezt a prioritási listát, melynek élére ezúttal két hiba került.
Az összekuszált hangterjedés, és a ranked meccsekbe való újracsatlakozás.
Már a Y4S2 alatt is temérdek javítást adtak ki ezen a téren, mégsem sikerült tökéletesre az eredmény. Eltérések tapasztalhatóak ugyanis a hangok egységes terjedését tekintve. Egyes zajok teljes hangerővel mennek át a falakon, barikádokon és ablakokon, ami ugye nem egészen normális. Míg más hangok szépen kikerülik őket, így sokkal kevésbé hallhatóak.
A fejlesztők ígérete szerint már dolgoznak a problémán, hogy egy tökéletes változat szülessen a hangok és tereptárgyak viszonyában.
Azok a játékosok, akik lecsatlakoznak egy Ranked meccsről, nem minden esetben képesek visszakapcsolódni. Ennek eredménye pedig jogtalan bannolás is lehet, amiről egyáltalán nem a játékos tehet.
Előreláthatóan ez a hiba sajnos még egy ideig velünk marad, a cél a Y5S1-re rendbe hozni ezt a problémát.
We’ve updated the Top Issues & Community Concerns page!
We will continue to update the list to provide communication around the status of current issues. pic.twitter.com/knlex9sWaH
— Rainbow Six Siege (@Rainbow6Game) 2019. december 13.
Szerintetek is ezek a legfontosabb hibák jelenleg a játékban?