A fejlesztők a hangterjedés kijavítását és az újracsatlakozás megoldását nevezték meg a legfontosabb feladatként.

Ahogy azt a Rainbow Six: Siege fejlesztőitől már megszokhattuk, mindig akadnak kiemelt problémák. Ezeket általában elsőbbségben vizsgálják a többi bug mellett, és erről folyamatos tájékoztatást is adnak a közösségnek. Legutóbb december 13-án frissítették ezt a prioritási listát, melynek élére ezúttal két hiba került.

Az összekuszált hangterjedés, és a ranked meccsekbe való újracsatlakozás.

Hangterjedés

Már a Y4S2 alatt is temérdek javítást adtak ki ezen a téren, mégsem sikerült tökéletesre az eredmény. Eltérések tapasztalhatóak ugyanis a hangok egységes terjedését tekintve. Egyes zajok teljes hangerővel mennek át a falakon, barikádokon és ablakokon, ami ugye nem egészen normális. Míg más hangok szépen kikerülik őket, így sokkal kevésbé hallhatóak.

A fejlesztők ígérete szerint már dolgoznak a problémán, hogy egy tökéletes változat szülessen a hangok és tereptárgyak viszonyában.

Újracsatlakozás egy Ranked meccsbe

Azok a játékosok, akik lecsatlakoznak egy Ranked meccsről, nem minden esetben képesek visszakapcsolódni. Ennek eredménye pedig jogtalan bannolás is lehet, amiről egyáltalán nem a játékos tehet.

Előreláthatóan ez a hiba sajnos még egy ideig velünk marad, a cél a Y5S1-re rendbe hozni ezt a problémát.

Szerintetek is ezek a legfontosabb hibák jelenleg a játékban?

https://www.facebook.com/groups/erackgaming/

×