Történetmesélők egész csapatával, akik alig várják, hogy tovább feszegessék az interaktív szórakoztatás határait egyedi, lebilincselő és elgondolkodtató élményeket nyújtva a világnak, a Clould Chamber két helyszínen fog működni: a 2K San Francisco Bay Area központjában (Novato, Kalifornia), illetve az első kanadai 2K stúdióként Montreálban (Québec). A 2K továbbá azt is felfedte, hogy a Cloud Chamber az elkövetkező években a világszerte elismert BioShock® franchise következő részén fog dolgozni.
„Ahogy folyamatosan bővítjük termékportfóliónkat továbbra is inspirálnak a lehetőségek, hogy még többet fektessünk be értékes IP-inkbe, remek emberekbe és kollektív, hosszútávi potenciáljukba” mondta David Ismailer, a 2K elnöke. „A BioShock az egyik legkedveltebb, kritikusok is dicsért és az egyik legjobban értékelt franchise az előző konzol generációban*. Alig várjuk, hogy lássuk, mit tartogat majd erős narratívája és ikonikus belsőnézetes játékmenete a jövőben új stúdiónk, a Cloud Chamber csapatának vezetésével.”
A 22 két évnyi tapasztalatot és eddig 40 játékot maga mögött tudó veterán Kelley Gilmore lesz a Cloud Chamber globális stúdióvezetője, ezzel együtt pedig a 2K történetének első női fejlesztőstúdió vezetője. Gazdag tapasztalata túlmutat a produkciós vezetésen, a marketing iránymutatáson és a közönségkapcsolat menedzsmenten, valamint többek között két évtizedet töltött a 2K másik teljes tulajdonú stúdiója, a Firaxis Games tagjaként, ahol olyan sorozatokon dolgozott, mint a Sid Meier’s Civilization® és az XCOM®. Munkavégzésének helye Novato lesz.
„Azért hoztuk létre a Cloud Chamber stúdiót, hogy még felfedezetlen világokat– és azok rejtette történeteket – alkossunk, amik tovább feszegetik annak határait, hogy mit lehetséges bemutatni videojátékokon, mint médiumokon keresztül” mondta Kelley Gilmore, a Cloud Chamber globális stúdióvezetője. „A csapatunk hisz a sokféleség erejében és szépségében a stúdió összetétele és gondolkodásmódja tekintetében egyaránt. Rendkívül tapasztalt játékkészítők csapata vagyunk, számos a BioShock megalkotásáért, továbbfejlesztéséért és hírnevének fenntartásáért felelős taggal, és megtiszteltetés, hogy a 2K család része lehetünk ezen ikonikus franchise kísérőjeként.”
Gilmore a Cloud Chamber montreáli stúdiómenedzserének Ken Schachtert nevezte ki. Kimagasló és terjedelmes fejlesztői, produkciós, technológiai és kreatív feladatkörökben szerzett tapasztalataival Schachter lesz továbbá a stúdió és a 2K nagykövetei, hogy megalapozza a cég jelenlétét Montreálban. A 2K-hez való csatlakozása előtt Schachter a Zynga ügyvezető igazgatója volt Torontóban, valamint a független játékfejlesztő és kiadó Trapdoor alapítója. Emellett fontos pozíciókat töltött be olyan cégeknél is, mint a Gameloft, az Autodesk és sok más.
A Cloud Chamber csatlakozik a 2K további teljes tulajdonú fejlesztőcsapataihoz, mint a Visual Concepts, a Firaxis Games, a Hanger 13, a Cat Daddy Games és a 2K Silicon Valley. További információkért látogass el a http://www.2k.com/ oldalra. vagy kövesd a 2K hivatalos Facebook, Twitter, Instagram és YouTube felületeit.
A 2K a Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO) kiadói márkája.
Bódi Dániel 2024.02.29. - Ha te is imádod és máig visszasírod a - minden idők…
2024.02.29. - Jelenleg a Warzone Season 2 féltávjánál járunk, március első napjaira várhatjuk a Reloaded…
2024.02.29. - A Counter-Strike 2 fejlesztői február elején egy nagyobb frissítéssel jelentkeztek. Ekkor nem csak…
2024.02.29. – Az Intel 2021-ben mutatta be az Alder Lake nevet viselő, 12. generációját. A…
2024.02.29. - A Call of Duty játékosok sosem pihenhetnek. Szinte minden második-harmadik hétre jut egy-egy…
Bódi Dániel 2024.02.29. - Mikor 2021 végén, 2022 elején gigantikusat zakózott a hegycsúcsról a Bitcoin…