Ha valaki a tesztszerveren játszik Rainbow Six Siege-t, a jövőben nem kell aggódnia amiatt, hogy az ellenfél csapata toxikus, vagy rosszindulatú. A Ubisoft nemrég eltávolította a cross-chat lehetőségét, a játék összes játékmódjából, persze jelenleg csak a tesztszerveren. A lépés célja az volt, hogy csökkenték a toxikus emberek lehetőségeit – írja a Dot Esport.
Az Ubisoft szerint a rosszindulatú csevegéssel kapcsolatos jelentések nagy része a cross-chat kapcsán érkezik, amit a játékosok úgy ismernek: „all”. Az erre a csatornára küldött üzenetek minden játékosnak megjelennek, hacsak valaki nem némította az adott játékost. Ehhez azonban meg kell nyitni a játékoslistát, és egyesével kinyomkodni az embereket.
Eddig a rosszindulatú megjegyzések kezelésének módja az volt, hogy ilyen okból jelenteni lehetett az adott játékost. Nyilván készült valamilyen konklúzió a Ubisoftnál erről, így születhetett döntés. A fejlesztők tehát először eltávolították a cross-chat lehetőséget, nem sokkal később viszont máris jött a hír, hogy ehelyett mégis inkább egy kapcsoló bevezetését tervezik, amivel ki-be lehet majd kapcsolni, hogy kíváncsiak vagyunk-e az ellenfél csapatának kommentárjaira.
A döntést csupán néhány órával azután jelentették be, hogy visszajelzések érkeztek a cross-chat eltávolításával kapcsolatban. A Ubisoft tehát most arra tett ígéretet, hogy valamikor berakják a kapcsolót, bár nem tiszta, hogy ez mikor kerülhet be az éles szerverekre.
„Úgy döntöttünk, hogy egy jövőbeli frissítéssel cross-chat ki-be kapcsoló opció bevezetésén dolgozunk” – mondta a cég a Redditen.
Bár a döntés azt sugallja, hogy a Ubisoft odafigyel a közösség igényeire és visszajelzéseire, sokak szerint ez nem így van, és sok más módszert is kitalálhatnának a toxikus játékosok visszaszorítására.
Te mit gondolsz? Jó módszer egy kapcsoló bevezetése?
Bódi Dániel "Ez több okból is helytelen. Egy kicsit részeg vagyok. Azt hittem, hogy berúghatok"…
Bódi Dániel 2024.02.25. - Gyermekpornográf felvételek készítése és gyermekprostitúció vádjával a tokiói rendőrség Shibuya kerületében…
Bódi Dániel 2024.02.25. - Bár a Steam közel sem olyan nagyvonalú, mint mondjuk az Epic…
2022. 09. 30. - A „régen minden jobb volt” csak akkor nem kozmikus csúsztatás, ha…
Gábor János 2022. 09. 14. - Szívesen mondanánk, hogy tökélyre fejlesztett mediahack mind, de nem…
Bódi Dániel 2023.08.24. - Nagyjából az ipari forradalom idején foganhatott meg az emberben a robotoktól…