Mindenhol arról beszélnek az új Call of Duty kapcsán, hogy mire lesz lehetőség az új játékban, mit csinálhatunk és mit nem. Eközben egy érdekes információmorzsa került ki, mely szerint a karakterek viselkedése és dialógusa aszerint változik, hogy mi játékosok mit csinálunk – írja a gamesradar.
A gameplay director Jacob Minkoff az E3 során a Kotakunak azt mondta: bizonyos döntésekre igenis reagálni fog a játék és annak karakterei, mely megnyilvánul majd a különböző párbeszédekben és viselkedésben. Captain Price tehát mindenre emlékezni fog.
Maga a történet lineáris, de a küldetéseken belül alakítható a szituáció. Ha valamit rosszul csinálunk, a karakterek ilyeneket mondhatnak: „Haver, mit csináltál? Az Isten verje meg! Remélem ezt senki nem tudja meg!”
Minhoff szerint ez még azt is eredményezheti, hogy a más átvezető animációt kapunk egy-egy döntésünk következményeképpen. Nem tudjuk persze olyan szinten befolyásolni a történetet, mint a Mass Effect esetében, de ettől függetlenül úgy tűnik, a küldetések során önmagunkat adhatjuk, aminek a harcmezőn hatása is lesz.
Szerinted ez hozzátesz a játékélményhez?
2024.02.27. – A januári időszak igazán izgalmas volt VGA megjelenések szempontjából. Az Nvidia három új…
2024.02.27. - Miközben persze mindenki próbálja pörgetni a Warzone-t PC-n és konzolokon, megküzdve a hibákkal,…
2024.02.27. - Valószínűleg senki sem gondolta még 2019-ben, hogy a World of Warcraft Classic egyszer…
Bódi Dániel 2024.02.27. - Egészen nevetségesnek találom azt a modern játékipari jelenséget, hogy egy-egy játékot,…
2024.02.27. - Az utóbbi hónapokban szerintem mind láttuk, hogy mire is képesek a mesterséges intelligenciamodellek,…
Gábor János 2024.02.27. - Bár limitált kiadású, de mégiscsak törött Hello Kitty-s Xboxért fizettek ki…