Kategóriák
StratégiaiTársasjátékok

A Mars társasjáték – előrendelés

46 790 Ft

A termék elérhető lesz: 2021.11.30..

A nehéz és mély társasjátékok legnagyobb sztárszerzője, Vital Lacerda tavaly jelentette meg eredeti címén az On Marsot, mely roppant bonyolultsága ellenére rekordidő került kultstátuszba az egész világon. A Mars emberiség általi meghódításának első lépéseit szimuláló játék magyar megjelenésének bejelentése nem sokat váratott magára. Mivel azonban a társasjáték-gyártási kapacitások világszerte igen leterheltek, az első magyar kiadás után jó ideig nem lesz elérhető, és még az is lehet, hogy az is csak előrendelők számára lesz megvásárolható egyáltalán A Mars. Menj tutira, rendeld elő nálunk, hogy betehesd a karácsonyfa alá!

Várható beérkezés: 2021. november 30. (külföldi szállítási bizonytalanságok miatt fenntartjuk a jogot a beérkezés várható időpontjának és a játék árának megváltoztatására).

Készleten

Leírás

A pilóta nélküli rover-missziók sikerét követően az Egyesült Nemzetek Szervezete (ENSZ) létrehozta a Műveleti és Mars-kutatási Főosztályt (angol rövidítéssel: DOME). Az első telepesek 2037-ben érkeztek meg a Marsra, és az alaptábor létrehozását követő évtizedekben magánkutatócégek elkezdtek dolgozni egy önfenntartó kolónia létrehozásán. A játékban az egyik ilyen vállalkozás vezető űrhajósát alakítod, és meg akarod nyerni a XXI. század űrversenyét: te akarod létrehozni a Mars legnagyobb és legfejlettebb kolóniát, megvalósítva mind a DOME küldetés céljait, mind a céged saját programját.

Az elején csakis a Földről származó utánpótlástól függsz, és valósággal ingáznod kell az űrállomás és a bolygó felszíne között. A kolónia azonban idővel terjeszkedik, így fokozatosan átkerül a tevékenységed hangsúlya a bányák, áramfejlesztők, vízkitermelők, menedék- és üvegházak, oxigéngyárak létesítésére. A nagy célhoz, vagyis a földi ellátmánytól való teljes függetlenség eléréséhez megfelelő mennyiségű és minőségű víznek, levegőnek, energiának és élelemnek kell rendelkezésre állnia.

A játékban a fordulók két fázisból állnak: a kolonizációsból és az űrsikló fázisból. A kolonizációsban a végrehajtható akciók attól függnek, hogy a tábla melyik oldalán állsz. Ha a Föld körüli pályán, tervrajzokat, ellátmányt, technológiákat vásárolhatsz és fejleszthetsz. A bolygón a robotjaiddal épületeket építhetsz, amiket tervrajzok segítségével fejleszthetsz, tudósokat vehetsz föl, új szerződéseket köthetsz, új hajókat fogadhatsz, és a Mars-járóddal is felfedezheted a bolygó felszínét. Az űrsikló fázisban pedig ingázni lehet az űrállomás és a bolygó között.

Idézet magazinunk cikkéből:

A Marson minden épület függ egymástól, és jópárra szükség van a kolónia növekedéséhez. A bolygó első telepeseinek menedékházak kellenek, ezekbe oxigén, melyhez pedig növények. Növénytermesztéshez vízre, a víz jégből kinyeréséhez energiára, az energia előállításához ásványi anyagokra, ásványi anyagok bányászatához pedig telepesekre van szükség. Az egész egy csodálatos körforgás.

További információk

Típus

alapjáték

Szerző

Vital Lacerda

Grafika

Ian O'Toole

Nemzetközi kiadó

Eagle-Gryphon Games

Nemzetközi kiadás

2020

Magyar kiadó

Delta Vision

Magyar kiadás

2021

Kategória

erőforrás-menedzsment, euró, stratégiai, városépítés

Tematika

kolonizálás, Mars, sci-fi

Játékosok száma

1-4 fő, legjobb 3-an

Játékidő

90-150 perc

Korhatár

14 év

Mechanikák

draft, egységmozgatás, hatszögrács/hexák, játékvégi bónuszok, későbbre vásárlás, kollekciógyűjtés, küldetések, lapkalehelyezés, mozgáspont, munkáslehelyezés, szólómód, technológia-track, termelés, területbefolyásolás, váltakozó fázisok

Board Game Geek-nehézség 5-ös skálán

4,64

Nyelv

Magyar

Leírás

A pilóta nélküli rover-missziók sikerét követően az Egyesült Nemzetek Szervezete (ENSZ) létrehozta a Műveleti és Mars-kutatási Főosztályt (angol rövidítéssel: DOME). Az első telepesek 2037-ben érkeztek meg a Marsra, és az alaptábor létrehozását követő évtizedekben magánkutatócégek elkezdtek dolgozni egy önfenntartó kolónia létrehozásán. A játékban az egyik ilyen vállalkozás vezető űrhajósát alakítod, és meg akarod nyerni a XXI. század űrversenyét: te akarod létrehozni a Mars legnagyobb és legfejlettebb kolóniát, megvalósítva mind a DOME küldetés céljait, mind a céged saját programját.

Az elején csakis a Földről származó utánpótlástól függsz, és valósággal ingáznod kell az űrállomás és a bolygó felszíne között. A kolónia azonban idővel terjeszkedik, így fokozatosan átkerül a tevékenységed hangsúlya a bányák, áramfejlesztők, vízkitermelők, menedék- és üvegházak, oxigéngyárak létesítésére. A nagy célhoz, vagyis a földi ellátmánytól való teljes függetlenség eléréséhez megfelelő mennyiségű és minőségű víznek, levegőnek, energiának és élelemnek kell rendelkezésre állnia.

A játékban a fordulók két fázisból állnak: a kolonizációsból és az űrsikló fázisból. A kolonizációsban a végrehajtható akciók attól függnek, hogy a tábla melyik oldalán állsz. Ha a Föld körüli pályán, tervrajzokat, ellátmányt, technológiákat vásárolhatsz és fejleszthetsz. A bolygón a robotjaiddal épületeket építhetsz, amiket tervrajzok segítségével fejleszthetsz, tudósokat vehetsz föl, új szerződéseket köthetsz, új hajókat fogadhatsz, és a Mars-járóddal is felfedezheted a bolygó felszínét. Az űrsikló fázisban pedig ingázni lehet az űrállomás és a bolygó között.

Idézet magazinunk cikkéből:

A Marson minden épület függ egymástól, és jópárra szükség van a kolónia növekedéséhez. A bolygó első telepeseinek menedékházak kellenek, ezekbe oxigén, melyhez pedig növények. Növénytermesztéshez vízre, a víz jégből kinyeréséhez energiára, az energia előállításához ásványi anyagokra, ásványi anyagok bányászatához pedig telepesekre van szükség. Az egész egy csodálatos körforgás.

További információk

Típus

alapjáték

Szerző

Vital Lacerda

Grafika

Ian O'Toole

Nemzetközi kiadó

Eagle-Gryphon Games

Nemzetközi kiadás

2020

Magyar kiadó

Delta Vision

Magyar kiadás

2021

Kategória

erőforrás-menedzsment, euró, stratégiai, városépítés

Tematika

kolonizálás, Mars, sci-fi

Játékosok száma

1-4 fő, legjobb 3-an

Játékidő

90-150 perc

Korhatár

14 év

Mechanikák

draft, egységmozgatás, hatszögrács/hexák, játékvégi bónuszok, későbbre vásárlás, kollekciógyűjtés, küldetések, lapkalehelyezés, mozgáspont, munkáslehelyezés, szólómód, technológia-track, termelés, területbefolyásolás, váltakozó fázisok

Board Game Geek-nehézség 5-ös skálán

4,64

Nyelv

Magyar

Érdekelhet még

×
blank