Leet Shop

Tovább a shopba
62 760 Ft 58 990 Ft -6%

ASUS ROG Delta (90YH00Z1-B2UA00)

ASUS ROG Delta (90YH00Z1-B2UA00)58990Kosárba

ArenaRacer - ART-1400 gamer asztal (ART-1400)55900Kosárba

ASUS ROG Strix Fusion 300 (90YH00Z1-B8UA00)43290Kosárba

ArenaRacer DARK DESERT129990Részletek

Glorious PC Gaming Race Model O Wireless - Matt27990Részletek

Microsoft Xbox Series S 512GB Játékkonzol (RRS-00010)115990Kosárba

Cyberpunk 2077 - V (male) 500 darabos puzzle6990Kosárba

ASUS ROG Strix Fusion Wireless (90YH00Z4-B3UA00)48500Kosárba

Zsozéatya Nber Energy Drink //TÁLCA//!!Előrendelés!! Szállítás: Április közepe4776Részletek

48 590 Ft 46 590 Ft -4%

ASUS ROG Strix Scope TKL

ASUS ROG Strix Scope TKL46590Kosárba

ASUS ROG Delta Core (90YH00Z1-B1UA00)29550Kosárba

The Witcher Griffin Fight puzzle 1000 db6990Kosárba

Cyberpunk 2077 - Hand puzzle 1000 darab6990Kosárba

Garanciális ügyintézés

​1. Hol adható le a hibás termék?

Futárszolgálattal elküldhető az alábbi címre: 1117 Budapest, Hunyadi János út 162. LEET Gaming Raktár

Vagy leadható

átvevőhelyünk személyesen szintén a hunyadi úton található  1117 Budapest, Hunyadi János út 162. szám alatt.

2. Mikor adható le a hibás termék?
Munkanapokon 9:15-16:15 óráig.

3. Hogyan intézzem a jótállást?

  • Ha a termékhez külön jótállási jegyet biztosítottunk, akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a kapcsolatot. Természetesen a hibás terméket a vásárlás helyén átvesszük.
  • Ha a termékhez külön jótállási jegyet nem kapott, akkor az LEET Gaming Kft. által kiállított jótállási jegyel, vagy számlával, tudja érvényesíteni a garanciáját. Kérjük ezt minden esetben mellékelje a visszaküldött csomagban, vagy hozzá magával amennyiben személyesen szeretné intézni a garanciális problémát.
  • A vásárolt terméket postai úton is eljuttathatja hozzánk az alábbi címre: 1117 Budapest, Hunyadi János út 162 LEET Gaming KFt.
  • Ha a terméket postai úton juttatta el hozzánk vagy a jótállási igény nem jogos, a termék visszaszállításának díja 1690 Ft, mely az ügyfelet terheli.

4. Jótállás ügyintézésének menete
Átvevőpontunkon nincs lehetőség bevizsgálásra, javítására. A hibás termékeket a jótállási jeggyel együtt kéretik elküldeni a 1052 Budapest, Károly körút 16. szám alatti címünkre. A bevizsgálást követően tájékoztatjuk a tisztelt vásárlót a további teendőkről.

5. Mennyi a jótállási idő?

Időtartamának alakulása:

Termék ára Jótállási idő
10.000,-Ft – 100.000,-Ft 1 év
100.000,-Ft – 250.000,-Ft 2 év
250.000,-Ft felett 3 év

Számítása:

Ezek a határidők a termék átadásának napján kezdődnek, kivéve, ha a beüzemelést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi – ebben az esetben az üzembe helyezés napján. Akkor, ha a fogyasztó a terméket annak átadásától számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a termék átadásának napján kezdődik a jótállási idő.

Kijavítás esetén azzal az idővel meghosszabbodik a jótállás ideje azzal az idővel, amíg a fagyasztó a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem tudja használni.

5.1 Jótállás ügyintézés
A jótállás ügyintézése során az első értesítést követően 30 nap után tárolási díjat számítunk fel, melynek díja: 400 Ft + ÁFA/nap.
Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék az LEET Gaming Kft. tulajdonát képezi.

6. Mik a Jótállás érvényesítésének feltételei?

  • Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők, CD) veszünk át.
  • LEET Gaming Kft. által kiállított Jótállási jegy vagy számla (másolat is megfelelő).
  • Gyártói Jótállási jegy (eredetit kell leadni)
  • Amennyiben a termék rendelkezi garanciális zárócímkével, annak a megléte, sérülésmentes állapota.

7. Mik a jótállás alól kizáró okok?

  • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.  (pl. villám, túláram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.

8. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
A garancia a csomagolás nélkül is érvényes, jótállási igényét a jótállási jeggyel érvényesítheti.
A 3 napon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál jótállás ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni.

9. Mely hibák nem jótállás jellegűek?

  • Kompatibilitási problémák. (A vásárló hardverkörnyezetében nem működő, egyébként hibátlan alkatrész.)
  • Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer, meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi hibás telepítésből fakadó hibák.)
  • Természetes elhasználódás.

10. Visszavásárlás lehetőségei:

10.1 3 napon belüli vásárlás esetén:

  • Hibátlan árucikket nem törvényi kötelességünk visszavásárolni. Egyedi elbírálás alapján azonban van lehetőség a termék árának levásárlására.  Ennek alapfeltétele a csomagolás eredeti, sérülésmentes állapota.
  • Hibás terméket csak akkor vásárolunk vissza, ha nem tudjuk cserélni.

10.2 3 napnál régebbi vásárlás esetén:

  • Hibátlan terméket nem vásárolunk vissza.
  • Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni nem tudjuk akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül a hibás termékkel azonos rendeltetésű, minimum ugyan olyan, vagy jobb műszaki paraméterekkel bíró készülék.
  • Ha a hibás termék helyett más típust szeretne, akkor egyedi elbírálás alapján lehetőség van a hibás termék értékcsökkenéssel történő beszámítására.Amennyiben a jótállás keretein belül leadott termék nem hibás abban az esetben 3000 Ft bevizsgálási díjat kell számláznunk.

11. Hol találom meg a Garanciajegyet?
Házhozszállítással vagy csomagpontra kért átvétel esetén a csomagfeladást követően küldjük a rendelésben szereplő termék(ek) jótállási jegyét PDF formátumban, mely tartalmazza társaságunk jótállási feltételeit, valamint a termék(ek) jótállási idejét.

blank
×