Leet Shop

Tovább a shopba

Noblechairs Hero DOOM Edition PU Bőr Gamer Szék (NBL-HRO-PU-DET)173000Kosárba

G-Wolves Hati S WL Vezeték nélküli Gaming Egér (HTS-ACE-B-WL)40740Kosárba

Artisan FX Hien XSoft XL Wine Gaming Egérpad Piros (FX-HI-XS-XL-R)22980Kosárba

Cyberpunk 2077 - Szobor férfi V karakter16990Kosárba

White Shark GK-2011 SPARTAN-X RGB Mechanikus (Red Switch) Gamer Billentyűzet17490Kosárba

Ninjutso Origin One X Optikai Vezeték Nélküli Gaming Egér (NM001)29990Kosárba

Glorious PC Gaming Race Model O Wireless - Matt28680Részletek

49 550 Ft 38 980 Ft -21%

SteelSeries Arctis 1 Wireless (61512)

SteelSeries Arctis 1 Wireless (61512)38980Kosárba

3 990 Ft 2 490 Ft -38%

MARVEL - Thanos Végtelen kövek bögre

MARVEL - Thanos Végtelen kövek bögre2490Kosárba

White Shark GK-1926HU LEGIONNAIRE magyar mechanikus fém (blue switch) gamer billentyűzet12530Kosárba

119 990 Ft 119 990 Ft

Nitro Concepts S300 Gamer Szék

Nitro Concepts S300 Gamer Szék98490Részletek

26 990 Ft 25 285 Ft -6%

Zowie EC3-C Esport Egér

Zowie EC3-C Esport Egér25285Kosárba

23 770 Ft 15 990 Ft -33%

SteelSeries Arctis 1 (61427)

SteelSeries Arctis 1 (61427)15990Kosárba

Xtrfy K4 TKL RGB Mechanikus Angol Billentyűzet Red Switch (1163-K4)29990Részletek

Delta Vision: Fallout Shelter társasjáték - új megjelenés13390Kosárba

Ninjutso Origin One X Optikai Vezeték Nélküli Gaming Egér Fehér (NM002)29990Kosárba

16 990 Ft 9 940 Ft -41%

SteelSeries Rival 3

SteelSeries Rival 39940Kosárba

Delta Vision: Vörös lázadás társasjáték - új megjelenés12990Kosárba

Garanciális ügyintézés

​1. Hol adható le a hibás termék?

Futárszolgálattal elküldhető az alábbi címre: 1117 Budapest, Hunyadi János út 162. LEET Gaming Raktár

Vagy leadható

átvevőhelyünk személyesen szintén a hunyadi úton található  1117 Budapest, Hunyadi János út 162. szám alatt.

2. Mikor adható le a hibás termék?
Munkanapokon 9:15-16:15 óráig.

3. Hogyan intézzem a jótállást?

  • Ha a termékhez külön jótállási jegyet biztosítottunk, akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a kapcsolatot. Természetesen a hibás terméket a vásárlás helyén átvesszük.
  • Ha a termékhez külön jótállási jegyet nem kapott, akkor az LEET Gaming Kft. által kiállított jótállási jegyel, vagy számlával, tudja érvényesíteni a garanciáját. Kérjük ezt minden esetben mellékelje a visszaküldött csomagban, vagy hozzá magával amennyiben személyesen szeretné intézni a garanciális problémát.
  • A vásárolt terméket postai úton is eljuttathatja hozzánk az alábbi címre: 1117 Budapest, Hunyadi János út 162 LEET Gaming KFt.
  • Ha a terméket postai úton juttatta el hozzánk vagy a jótállási igény nem jogos, a termék visszaszállításának díja 1690 Ft, mely az ügyfelet terheli.

4. Jótállás ügyintézésének menete
Átvevőpontunkon nincs lehetőség bevizsgálásra, javítására. A hibás termékeket a jótállási jeggyel együtt kéretik elküldeni a 1117 Budapest, Hunyadi János út 162/a szám alatti címünkre. A bevizsgálást követően tájékoztatjuk a tisztelt vásárlót a további teendőkről.

5. Mennyi a jótállási idő?

Időtartamának alakulása:

Termék ára Jótállási idő
10.000,-Ft – 100.000,-Ft 1 év
100.000,-Ft – 250.000,-Ft 2 év
250.000,-Ft felett 3 év

Számítása:

Ezek a határidők a termék átadásának napján kezdődnek, kivéve, ha a beüzemelést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi – ebben az esetben az üzembe helyezés napján. Akkor, ha a fogyasztó a terméket annak átadásától számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a termék átadásának napján kezdődik a jótállási idő.

Kijavítás esetén azzal az idővel meghosszabbodik a jótállás ideje azzal az idővel, amíg a fagyasztó a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem tudja használni.

5.1 Jótállás ügyintézés
A jótállás ügyintézése során az első értesítést követően 30 nap után tárolási díjat számítunk fel, melynek díja: 400 Ft + ÁFA/nap.
Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék az LEET Gaming Kft. tulajdonát képezi.

6. Mik a Jótállás érvényesítésének feltételei?

  • Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők, CD) veszünk át.
  • LEET Gaming Kft. által kiállított Jótállási jegy vagy számla (másolat is megfelelő).
  • Gyártói Jótállási jegy (eredetit kell leadni)
  • Amennyiben a termék rendelkezi garanciális zárócímkével, annak a megléte, sérülésmentes állapota.

7. Mik a jótállás alól kizáró okok?

  • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.  (pl. villám, túláram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.

8. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
A garancia a csomagolás nélkül is érvényes, jótállási igényét a jótállási jeggyel érvényesítheti.
A 3 napon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál jótállás ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni.

9. Mely hibák nem jótállás jellegűek?

  • Kompatibilitási problémák. (A vásárló hardverkörnyezetében nem működő, egyébként hibátlan alkatrész.)
  • Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer, meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi hibás telepítésből fakadó hibák.)
  • Természetes elhasználódás.

10. Visszavásárlás lehetőségei:

10.1 3 napon belüli vásárlás esetén:

  • Hibátlan árucikket nem törvényi kötelességünk visszavásárolni. Egyedi elbírálás alapján azonban van lehetőség a termék árának levásárlására.  Ennek alapfeltétele a csomagolás eredeti, sérülésmentes állapota.
  • Hibás terméket csak akkor vásárolunk vissza, ha nem tudjuk cserélni.

10.2 3 napnál régebbi vásárlás esetén:

  • Hibátlan terméket nem vásárolunk vissza.
  • Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni nem tudjuk akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül a hibás termékkel azonos rendeltetésű, minimum ugyan olyan, vagy jobb műszaki paraméterekkel bíró készülék.
  • Ha a hibás termék helyett más típust szeretne, akkor egyedi elbírálás alapján lehetőség van a hibás termék értékcsökkenéssel történő beszámítására.Amennyiben a jótállás keretein belül leadott termék nem hibás abban az esetben 3000 Ft bevizsgálási díjat kell számláznunk.

11. Hol találom meg a Garanciajegyet?
Házhozszállítással vagy csomagpontra kért átvétel esetén a csomagfeladást követően küldjük a rendelésben szereplő termék(ek) jótállási jegyét PDF formátumban, mely tartalmazza társaságunk jótállási feltételeit, valamint a termék(ek) jótállási idejét.

×
blank