Kérdések és Válaszok

Mi az az előrendelés?

Mi az az előrendelés?

  • Egyes termékeknél a várható hivatalos megjelenés előtt már lefoglalható a termék, így biztosan megérkezik, és átvehető a megjelenés napján.

Mikor kapom meg?

  • Házhozszállítás esetén a megjelenés előtti munkanapon adjuk át a futárnak a terméket, így rendes esetben a megjelenés napján megérkezik a termék.

Mennyibe kerül?

  • Az előrendelés ingyenes, csak átvételkor kell a termék árát kifizetni. Az előrendelt termékekre is az egységes házhozszállítási árak vonatkoznak, mely egy termék esetén 1690Ft .

Előleg fizetése szükséges előrendeléshez?

  • Nem szükséges, csak teljesítéskor kell fizetni.

Miért lesz több rendelési számom?

  • Külön rendelésként kezelünk minden terméket, melynek különböző az átvételi, megjelenési dátuma. Például ha két olyan terméket rendel meg előre, melyeknek különböző a hivatalos megjelenési dátuma, úgy két rendelésnek vesszük és a két különböző dátummal vehetőek át a termékek.

Több mindent rendelek, mikor kapom meg?

  • Minden raktáron lévő termék a rendeléstől számított egy munkanapon belül átvehető, míg az előrendeléses termékek a hivatalos megjelenés időpontjában. Külső raktáros termékek elérhetőség függvényében több napot is igényelhetnek.

 

 

 

Házhozszállítás

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

  • A szállítás költsége bruttó 1690Ft csomagonként.

Mikorra esedékes a szállítás?

  • Feladástól számított 1-2 munkanapon belül kiszállításra kerül a megrendelt termék. A várható szállítási időről visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk.

Hogyan adjam át a futárnak a garancia problémás terméket?

  • A terméket kérjük biztonságosan becsomagolni, illetve egy papírra a hibát feljegyezni és a garancia papírral és a számlával együtt feladni. Eredeti garancia papír nem szükséges, elegendő egy fénymásolat is.

 

 

 

Rendelések

Hogyan rendelhetek?

  • A webshopon kívül e-mailben ([email protected]) és telefonon keresztül is le lehet adni rendelést.

Hogyan működik a webáruház?

  • a.) A webáruházban kiválasztja a kívánt termékeket, majd a Kosárba ikonnal a kosárba teszi őket. A kosár tartalma a webshop jobb felső sarkában lévő kosár ikon alatt bármikor ellenőrizhető.
  • b.) Rendelését a Kosár oldalon a Tovább a Pénztárhoz gombbal tudja végelegesíteni..
  • c.) Ekkor megjelenik a Pénztár / A Rendelés tartalma, itt láthatja a fizetendő összeget, megadhatja a számlázási adatokat. Amennyiben mindent rendben talál, akkor a Megrendelés Elküldése gombra kattintva leadhatja a rendelést, amelyről automatikus visszaigazoló levelet küldünk.

Hogyan módosíthatom a rendelt mennyiséget?

  • A Kosár oldalon bármikor megváltoztatható a rendelt termékek mennyisége. A mennyisége megadása után a Kosár Frissítése gommbal lehet véglegesíteni a megadott mennyiséget.

Hogyan vehetem át a rendelést?

  • Jelenleg csak házhozszállításra van lehetőség a GLS futárszolgálattal, egyéb átvételi módok később lesznek elérhetőek.

Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?

  • Minden sikeres megrendelés után a regisztrációban megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küldünk.

Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

  • Legtöbb termékünk egy munkanapon belül feladásra kerül a futárszolgálatnál.

Hogyan fizethetek?

  • Fizetni a weboldalon keresztül bankkártyával a SimplePay rendszerén keresztül lehet, illetve házhozszállításkor utánvéttel a futárnál bankkártyával vagy készpénzzel.

 

×