Gábor János 2024.04.24. - A szórakoztatóiparnak sajátja (és ez maradjon is így!), hogy a termékei társadalmi jelenségeket tükröznek. A hozzáadott…
Bódi Dániel 2024.03.14. - Ezzel lehet egyetérteni, vagy hevesen vitatni, de ha bárki kérdezné, akkor - némi hezitálás után, de…
Bódi Dániel 2023. 04. 17. - Manapság, amikor a videojáték, mint kikapcsolódási forma többszörösen is lekörözte a film- és sorozatipart,…
2023.09.01. - A világtörténelem - de tartunk tőle, hogy a jövő is - tele van olyan fertőző betegségekkel, amikbe beleremeg…
A 2022-es esztendő most már egészen biztosan a felvásárlások éveként, a videojáték-ipar tömbökbe tömörülésének éveként írja be magát a videojátékok…
A négy napos munkahét egyre több országban merül fel opcióként, hiszen az elvégzett kutatások nagy része és a "tesztidőszakok" is…