Mint gyakorlatilag minden online játék, a League of Legends is időnként akadozik (laggol) a játékosok számára, a Riot Games nemrég felfedte néhány okát, amiért ez valószínűleg megtörténhet.
A Redditen Riot Tony felvázolt néhány lehetséges okot a League-ben bekövetkező véletlenszerű FPS-dropok kapcsán. A fejlesztők szerint a magas részletességű shader-beállítások, valamint a magas frekvenciájú egerek okozhatják.
„Nemrég felfedeztük, hogy a nagyon magas frissítési gyakoriságú egerek valóban lelassíthatják a játékot” – mondta Tony. Hozzátette, hogy a fejlesztők ráébredtek, a képkockasebességnél magasabb frissítési sebességű egér használata semmi hasznot nem hoz.
„Aztán ott vannak a shaderek” – tette hozzá Tony. „Amit lagként tapasztalhatunk, az a fájlok betöltése játék közben. Ez rossz, és nem szabad megtörténnie, de néha sajnos becsúszik.”
Tony arról is beszélt, hogy a frame-korlátozás (frame capping) is megoldás lehet hosszú távon a problémára, ám ezen még jelenleg házon belül dolgoznak, így egy ilyen jellegű frissítés megjelenéséről még nem tudnak nyilatkozni.
A lényeg, hogy a fejlesztők tisztában vannak azzal, hogy a játék bizonyos embereknek néha döcög és keményen dolgoznak azon, hogy ezt kijavítsák. Mondjuk sajnos a hiba már hosszú hónapok, sőt lehet évek óta a játék része, így már tényleg jó lenne kapni valami konkrétat a kezünkbe.
Bódi Dániel 2024.02.20. - Hiába nincs érdemi kihívója a Game Pass játékszolgáltatásnak, a Microsoft egyáltalán…
Ű Bódi Dániel 2024.02.20. - A Batman Arkham-széria után legalább akkora rajongás és tisztelet alakult…
2024.02.20. - A Valve 2023 márciusában jelentette be, hogy érkezik a soron következő Counter-Strike. A…
2024.02.20. - A december hatodikai Warzone és Modern Warfare III integráció után egy dolgot biztosan…
2024.02.20. - Manapság, két nagy oldalra bonthatjuk fel a mobiltelefonos felhasználókat. Az egyik tábor az…
2024.02.20. - Manapság két táborra lehet felosztani a PC-s felhasználókat. Az egyik tábor a hagyományos,…