Máris kiderült, hogy nagyjából mire lehet számítani a mostani szolgáltatást váltó Maxtól, ami előszőr a tengerentúlon indult el.

Az amerikaiak ettől a naptól már nem a nálunk is ismert HBO Maxot, hanem az annak helyére lépő Maxot nézik, és máris egy sor olyan elemi különbség derült ki a két szolgáltatás között, aminek – szerintünk – csak örülni lehet. Mint ismert, az HBO Maxot felvásárolta a Warner Bros. Discovery, és elég komoly terveket fogalmazott meg magával az alkalmazással és a rajta elérhető tartalmakkal kapcsolatban.

Az Egyesült Államokban május 23-án elindult a szolgáltatás és ki is derült milyen alapvető dolgok lesznek teljesen újak.

A cég elképzelései szerint egy könnyebben használható, nagyobb nézői elkötelezettséget eredményező és mindenekelőtt a korábbinál stabilabb alkalmazást léptetnek a megismert HBO Max helyére. Ez az első hírek szerint össze is jött – vázolja a Variety. Fontos szempont volt, hogy a meglévő feliratkozók belépési és számlázási adatai, valamint beállításai megmaradjanak. A lehetséges technikai problémákat egy kiterjedt fejlesztőcsapat kísérte figyelemmel az átállás alatt, de semmilyen komoly intézkedésre nem volt szükség a részükről.

Forrás: Variety

Íme a 10 legalapvetőbb változás, ami történt és nálunk is történni fog, legkésőbb várhatóan 2024-ben:

1. Kétszer annyi kontent: a Maxon 35 ezernél is több órányi tartalom vált azonnal hozzáférhetővé, ami kb. duplája az HBO Max egyszerre elérhető kontentmennyiségének. A bővülés jórészt olyan csatornák tartalmainak megjelenésével vált lehetségessé, mint a HGTV, a Food Network, a Discovery Channel, a TLC, az ID, a Magnolia Network és más Discovery hálózatok.

2. Stabilabb működés: a Max alkalmazása újjáépített kódbázison nyugszik, ami folyamatosabb és biztosabb teljesítményt eredményez. A szoftverhez az HBO Max és a Discovery+ elemeit használták fel.

3. Egyszerűbb navigáció: a Max jobban kategorizálja a tartalmakat és fejlettebb részletező oldalakat jelenít meg. Külön szedték rajta az egyes brandokat, beépítettek tematikus elérési utakat, szűkítették az almenüket, stb. A bejelentkezés is könnyebb: végre van pl. QR-kódos opció.

4. Új személyre szabhatóságot támogató eszközök: az alkalmazás jelentősen kitágította az egyedivé alakítás lehetőségeit. Személyessé tehetők az ajánlások, amelyeket a felhasználók aktivitásának megfelelően alakítanak ki.

5. 4K terv: a Max már három különböző előfizetési formulát támogat, és ebből az egyik a ma ismert HBO Max díjért érhető el, míg a másik egy reklámokkal dúsított, olcsóbb változat, a harmadik pedig egy 4K képminőséget és reklámmentességet biztosító verzió.

6. Még jobb gyerekfunkciók: több szülői felügyelettel kapcsolatos lehetőség, felnőtt fiókzárási opció, illetve kontentértékelés, amivel egyedileg alakíthatjuk, hogy mit nézhet a saját gyerekünk, pl. az alap PG korhatár-besorolásba eső tartalmakon kívül.

7. Megújult letöltési lehetőség offline tartalomnézéshez.

8. Sokkal több lehetséges avatár (100 új választható) és profil ikon (350 darab) a nézői fiókokhoz.

9. Új hirdetési formák: a Max legolcsóbb, reklámokkal higított előfizetéséhez azt ígérik, hogy a versenytársakhoz képest ebben a legkevésbé zavaró a reklámzaj. Nézőpont kérdése, hogy óránként 3-4 perc szünetek, illetve 15-30 másodperces begördülő reklámok zavarónak számítanak-e.

10. Hozzáférhetőség javítása: a Max támogatja a képernyőlvasó technológiákat egy sor elterjedt készüléken, illetve induláskor máris tartalmaz 6500 órányi audió leiratot olyan életmód tartalmakhoz is, mint a Magnolia, a TLC vagy a HGTV és az eredeti HBO, illetve Max kontentek.

Friss riasztás – ezeket még gyorsan nézd, ha nem akarsz lemaradni róluk:

Gyorsan pótold őket! – 19 újabb remek film kerül le az HBO Max kínálatáról

 

×