Miközben Dr Disrespect folyton szidja a Call of Duty franchise-t, most készített egy játékot, ami viszont a kritikusoknak nem tetszik.

Bármennyire is furcsa, az utóbbi években a Leet Magazinban nem igazán írtunk Dr Disrespectről, vagy arról, hogy hogyan alakul a karrierje. Követője, nézője pedig van bőven, és talán kevesen tudják, hogy a gaming iparban is tevékenykedett. Herschel „Dr Disrespect” Beahm azonban leginkább streamerként és Call of Duty játékosként ismert, aki nemrégiben társalapítója lett egy játékstúdiónak, a Midnight Society-nek. A stúdió most a Deadrop című „vertikális kimentős, lövöldözős” FPS-játékon dolgozik.

Miután nem egy alkalommal bírálta a Call of Duty fejlesztőit, természetesen hatalmas elvárásokat támasztott saját játékával szemben. Tavaly azt állította, hogy a Call of Duty: Modern Warfare II előzetese nem veheti fel a versenyt a Deadrop in-game képernyőképével sem.

Most azonban felbukkant egy korai tech-demó, a vélemények pedig megoszlanak róla.

 

Persze akad olyan is, aki szerint a játék jobban néz ki, mint bármelyik Call of Duty az elmúlt öt évben, sokan pont a grafikában látják a problémát. Ahogy arról a GGRecon beszámolt, a játékosok most pre-alfa hozzáférést kaphatnak a Deadrophoz, ám sokan nem voltak lenyűgözve attól, amit láttak. A korai alpha-hozzáférés támogatásért cserébe jár, 25 dollárt kell kipengetni egy „Tower Key-ért”, ami néhány exkluzív skint és Battle Pass hozzáférést is kínál a Season Zero-hoz.

„Tudom, hogy pre-alfa, tehát a grafika és a játékmenet még nincs kész, de a játék koncepciója nem valami jó. Egy kimentős lövöldözős játék háztetőkön, ahol a játékosok vagy egyedül vagy csapatban kempelnek magas helyeken és kimentési pontokon. Szánalmasnak tűnik” – írta egy Reddit felhasználó.

Egy Youtuber is kipróbálta:

 

„Elég szarnak tűnik, és ennyi. Tudom, hogy a játék még korai fejlesztési szakaszban van, de akkor is: ez pre-alpha és rossz. Nincs fegyvermechanika, nincs visszarúgásvezérlés, a pálya is szar. Mindenki elismerően nyilatkozik róla, de azt mondani, hogy ez a játék szar, az valós és objektív vélemény” – tette hozzá Iwanchek.

„Szeretem őt, de a játék nagyon szarul néz ki” – írta BACKFROMTHEDEAD92.

„Úgy néz ki, mintha 2006-ban készült volna. Több dislike van rajta, mint a like. A Deadrop egyelőre nem úgy néz ki, mintha óriásokkal vetekedne” – írta egy hozzászóló.

Ez azonban nem jelenti azt, hogy a Deadropnak ne lennének rajongói. A témában sokan emlékeztették a kritizálókat arra, hogy a Midnight Society honlapja szerint a stúdió „az átláthatóság és a nyílt fejlesztés alapelveire épül”, és végső soron a játék még közel sincs kész.

 

„Nevezzük alfának, bétának, pre-alfának, aminek akarjuk. Még nincs kész. A Midnight Society fejlesztése teljesen átlátható, és mindig megnézhetjük, hogyan halad előre, hogyan fejlődik a játék, azt az embereknek értékelniük kellene” – hangzott el egy másik vélemény.

Az tehát biztos, hogy a Deadrop valami olyasmi játék lesz, mint az Escape from Tarkov vagy a Warzone DMZ, csak egy vertikálisan felépített pályán, teljesen más szabályok mellett. Dr Disrespect régóta szeretné bebizonyítani, hogy fantasztikus játékot tud készíteni. A kérdés persze az, hogy ez sikerül-e.

Ez is érdekes:

A Hogwarts Legacy is elfut a 100 ezer forintos Gamer PC-n

 

×