Hamarosan semmit sem fogunk látni az Instagramon a reklámoktól.

Ha igazak a Forbes infói, akkor hamarosan az Instagram lehet a legtöbb reklámmal teleszemetelt közösségi oldal valaha. Mondjuk ez utóbbi jelzőt csak óvatosan használnám, hiszen Mark Zuckerberg eddigi pályafutását ismerve ezt simán tromfolhatja majd később a Facebookon is akár.

Az Instagramon például nem is olyan régen már bevezettek némi visszatetsző reklámformátumot, amivel mindenféle hirdetéseket jeleníthetnek meg a felhasználóknak rögtön azon a feeden, ahol normál esetben az ismerősök képeit és videóit nézegetné az ember. Most egy ehhez nagyon hasonló reform következik:

az Instán nemsokára már reklámokat kapunk a keresési-találati oldalon is.

Ha pedig azt gondolnád, hogy ennél már nem lehet tovább merészkedni a hirdetők valagában, akkor nagyobbat nem is tévedhetsz, ugyanis a Forbes szerint a Facebook és az Instagram anyacége, a Meta már a kommentek közé rejtett reklám-gifeket is elkezdte tesztelni. De ezen túlmenően is lesznek még újítások: a STARZ-zal közösen például a Remindernek nevezett vadiúj hirdetés típust is tesztelgetik, amivel mindenféle értesítéseket, figyelmeztetéseket és emlékeztetőket küldenének ki a felhasználóknak a hirdetők eseményeivel kapcsolatban.

Jó mi? A legjobb viszont, hogy a Reminder és kereséses reklámokat az előttünk álló pár hónapon belül globálisan bevezetik, ami elől akkor sincs menekvés, ha nem frissítjük az alkalmazást. És akkor még csodálkoznak, hogy a fiatalok az olyan új platformokra vándorolnak, mint a TikTok…

Ezt is érdemes elolvasnod:

6 szörnyű és brutális haláleset, amit a közösségi média “okozott”

 

×