Ellenfelet kaphat a Google Chrome.

Manapság, ha az összes eszközt vizsgáljuk, továbbra is a Chrome a legnépszerűbb böngésző. A Google fejlesztését követi a Safari, ám az nem titok, hogy ezt leginkább a telefonos felhasználóknak köszönneti az Apple. Ott van még az Edge, a Firefox vagy az Opera, de rengeteg választásunk van még, ha új lehetőségek felé nézelődünk.

Ezek jelentős része azonban a Chromium böngészőmotor legfrissebb, Blink nevet viselő megoldását használja, csak a körítés más. Gondolhatnák, hogy erre a piacra már nem is igazán akarna belépni senki, de úgy tűnik, hogy nagyon is tévedünk. Egy igazi nagyágyú adott jelet arról, hogy beszállna az iparágba, látszólag minden előzetes jelet mellőzve.

Bizony, az Amazon is kérne magának egy jókora szeletet!

Az elmúlt időszakban az Amazon rengeteg felmérést küldött ki, melynek fő témakörei a böngészők és az azzal kapcsolatos funkciók, preferenciák voltak. Azt sem mondhatjuk, hogy óvatosan puhatolódzik a cégóriás, hiszen konkrétan rákérdezek arra is, hogy meggyőzhetőek vagyunk-e egy új böngésző kipróbálására. Természetesen egyből beindult a közösség fogaskereke.

Jogos kérdés lehet, hogy miért akarna az Amazon becsatlakozni a többiekhez. Szóba jöhetnek a saját hirdetések, a felhasználói adatok gyűjtése, illetve az egyes felhasználók nyomon követésének könnyítése is. Ez üzleti szempontból is csalogató lenne akár régebbi, akár új hirdetőknek is. A Kindle Fire táblagépekre fejlesztett Silk böngésző létező dolog, ám a háttérben készülő megoldás valószínűleg minden külsős platformra megérkezne.

Durván ronthatja a játékteljesítményt ez a Windows beállítás – Így kapcsold ki

×