A FIFA közösség állandóan szidja az EA Sportsnál dolgozó fejlesztőket, mert instabil a játék.

A FIFA közösség állandóan szidja az EA Sportsnál dolgozó fejlesztőket, mert instabil a játék. S míg ez bizonyos értelemben igaz, ahhoz, hogy a játék úgy nézzen ki, ahogy, temérdek munkát bele kellett ölni a fejlesztésbe. Mivel maga a játékrendszer komplex és több millió apróságra kell figyelnie a rendszernek ahhoz, hogy a valós focira hasonlítson a játék, annyira azért nem ördögtől való, hogy becsúsznak a hibák. Minél pontosabb játékmenetet szeretnénk viszont látni, annál nagyobb problémák fognak felbukkanni.

„Régen minden jobb volt” – szokták mondani azok, akik már a 90′-es években is játszottak játékokkal. Az biztos, hogy a játékmenetet tekintve kevesebb problémába lehetett beleszaladni, hiszen maga a játékrendszer is olyan egyszerű volt, mint egy faék.

Ezen gondolatok apropóján úgy döntöttünk, hogy felkutatunk pár képet a FIFA 2003-ból, ami egyébként az első olyan FIFA cím volt, aminek esetében a fejlesztők ténylegesen törekedtek arra, hogy a játékbeli karakterek hasonlítsanak a valós focistákra.

 

Galéria:

A fenti képeket elnézve, azért nem olyan nagy baj, hogy ma néha összeakadnak a játékosok, de legalább hasonlít a játék a valóságra…

Ezt olvastad már?

EA PLS: Ennek a FIFA játékelemnek igazán tudnánk örülni

 

×