Hatalmas káosz tört ki a League of Legends 13.1b frissítésének megjelenése után.

Hatalmas káosz tört ki a League of Legends 13.1b frissítésének megjelenése után. Finoman szólva is egy bughalmaz volt a „javítás”, így a Riot Gamesnek gyorsan vissza kellett vonnia mindent. Olyan anomáliák jelentek meg, amikre korábban eddig még nem is volt példa.

A játékosok többek között nem tudtak SoloQ játékokat indítani, ráadásul egy tucat karaktert, tárgyat és rúnát is eltűntettek a játékból véletlenül a fejlesztők. Sokan aggódtak amiatt, hogy ez egy maradandó hiba és egy időre teljesen meg fogja bénítani a LoL-t.

Az incidens azonban gyorsan megoldódott, mivel a Riot Games néhány órával később újralőtte a szervereket.

Sok rajongó azonban kíváncsi volt, milyen kritikus probléma késztette a fejlesztőket a hotfix alkalmazására.

 

A Riot később kifejtette, hogy a 13.1b frissítés „hacky” volt, Riot Ray Yonggi szerint felülírta a 13.3-as javítást, ami ütközést eredményezett a két Patch csomag között.

Mivel könnyen átlátható hibáról volt szó, a fejlesztők könnyedén javítani tudták a bajt, így tényleg csak pár órára bénult meg a rendszer. Ám amíg meg volt szédülve a játék, olyan hihetetlen jelenségek bukkantak fel újra, mint a Bilgewater Cutlass tárgy, vagy az abból építhető nosztalgikus Hextech Gunblade.

Többen azzal kezdtek viccelődni a nagyobb fórumokon, hogy legközelebb akkor térnek majd vissza, ha véletlenül a Twisted Treelinet is visszaforgatják a játékba a fejlesztők. Ennek mondjuk mi is örülnénk!

A 13.1b javítás egyébként néhány egyensúlyváltoztatást hozott egy halom karakternek, köztük a botlanereket érintette leginkább.

Ezt olvastad már?

Ezekkel a hősökkel tolják a Challengerek – 1. rész – Korea

×