Minden napra jut valami bosszantó hiba.

Éppen két hete érkezett meg a Call of Duty két legújabb üdvöskéje, a DMZ és a Warzone 2.0. A korábbi battle royale cím szervereit az elmúlt időszakban le is zárta az Activision, hogy a friss fejlesztésekre tudjon koncentrálni. Szükség is volt erre, hiszen a játékok életciklusának kezdetén különösen sok bugba, glitch-be futhatnak bele a játékosok. Ennek ellenére 14 nap alatt egy nagyobb frissítést kaptunk csak, így a „csoda” még várat magára.

Az előző Warzone részben is beleszaladhattunk különféle anomáliákba. Elég csak a démon textúrákra vagy épp a láthatatlan ellenségekre gondolnunk. Úgy tűnik, hogy a Warzone 2.0-ban ezt új szintre emelték, a játék alapvető célját eltiporva ezzel.

[Warzone] What should we call this perk? from CODWarzone

Lelőhetetlen játékosok jelentek meg a szigeten!

Az elmúlt napban több felhasználó is panaszkodott arra, hogy egy tárral sem tudták kivégezni a velük szemben álló ellenfelet. Sokan ismét kifogásnak könyvelték el a dolgot, ám a minap videós bizonyíték is érkezett Redditre. A fenti, pár másodperces anyagból világosan kiderülhet, hogy valóban nem a célzással vannak problémák, egyszerűen nem sebez a fegyver.

Ilyenkor természetesen valamilyen csalás vagy exploit merül fel először, ám ezúttal ezt is kizárhatjuk. A sebezhetetlen játékos használta a voice chatet, számára is éppen olyan meglepő volt a dolog, mint a videó feltöltőjének. Valószínűleg a Gulaggal és az onnan való visszatéréssel lehet kapcsolatban a hibajelenség. Mondanunk sem kell, hogy teljesen tönkreteheti a meccsek végkimenetelét egy-egy ilyen hiba. Remélhetőleg a fejlesztők gyorsan reagálnak majd, pont úgy, ahogy a végtelen pénz esetében tették pár napja.

Kiderült a GTA eredete: Egy dínóval rombolhattunk volna a városban

Elindult új webshopunk, nézz szét te is!

×