Sokan komikusnak tartották az eredeti verzióban.

Ahogy arról már korábban beszámoltunk, december 14-én a The Witcher 3 hivatalosan is megkapja az újgenerációs frissítését. PC-n eddig is lehetőségünk volt magasabb szintű grafikával és végtelen moddal játszani a címet, ám mit sem segített ez a konzolos játékosokon. A fejlesztők hónapok óta csiszolgatták az ikonikus játékot, hogy minden jelenlegi és jövőbeni tulajdonos elégedetten csettinthessen.

A frissítés a jelenlegi tulajdonosok számára teljesen ingyenes lesz, legyen szó digitális vagy lemezes változatokról. Számíthatunk ray tracing támogatásra, 4K textúrákra, a PS5 DualSense funkciók kihasználására, Netflix ihlette tartalmakra és még rengeteg finomságra. Úgy tűnik azonban, hogy a játékmechanikát illetően sem marad minden a régi.

A fejlesztők kijavították a játék egyik legidegesítőbb hibáját!

Philipp Weber, a CD Project Red egyik vezető munkatársa néhány nappal ezelőtt több képet is megosztott az érkező fejlesztésekkel kapcsolatban. Pár órával később ismét publikálta az albumot, ám immár egy fontos mondattal megfűszerezve. Végre az esési sebzésen is alakítottak a programozók. A The Witcher 3 igazi remekmű, ám az elmúlt évek során rengeteg kritika érte a játékosok részéről az esés közben elszenvedett sebzés mértékét és miértjét. Egyrészt ez meglehetősen komikus volt külső szemmel is, másrészt pedig a könyvekben is említésre került, hogy a Witcherek képesek olyan esést is könnyűszerrel elviselni, melyet átlagos halandók nem igazán.

Íme a két verzió egymás mellett:

Hatalmas a változás – Egymás mellett az eredeti és a next-gen The Witcher 3

Elindult új webshopunk, nézz szét te is!

×