Az elmúlt héten komoly felfedezést tettek a játékosok.

Az elmúlt napokban meglehetősen érdekes és sokak számára szomorú felfedezést tettek a Warzone 2.0 játékosok. Nem titok, hogy a játék életciklusának első szakaszában mindenki arra törekszik, hogy megtalálja a legjobb fegyvereket, kiegészítőket. Természetesen ebbe a statisztikák figyelgetése is szerepet is játszhat, de a személyes tapasztalatok mindennél többet érnek.

Az egyik legfontosabb ilyen tulajdonság, melyet mindenképp érdemes számításba venni, az a recoil, azaz a visszarúgás mértéke, kezelhetősége. Lehet bármilyen erős egy adott AR, SMG vagy LMG, ha közben nem sikerül az ellenfeleken tartani a célkeresztet. Éppen ezért lehet aggasztó a múlt heti észrevétel, mely alapjaiban változtathatja meg a Warzone tűzpárbajok sikerességét.

Úgy tűnik, hogy a fejlesztők változtattak a lövések mechanikáján, túl sok lett az „RNG” faktor!

Míg a korábbi Warzone játékban szinte kőbe vésett volt a recoil pattern, azaz a kilőtt lövedékek mintája, addig a Warzone 2.0-ben ez meglehetősen tág értelmet kapott. Itt is találkozhatunk különféle mintázatokkal és viselkedésformákkal, ám azon belül már a véletlenre és a vak szerencsére bíznak minket a fejlesztők. A fenti teszt alapján pedig az egyes Warzone kiegészítők sem tompítják ezt az RNG faktort, csak a fegyverek viselkedését módosítják.

Ez több szempontból is megkérdőjelezhető döntés lehet. Egyrészt nincs egy állandó, fix mintázat, amit megtanulhatnának a játékosok, másrészt túl hangsúlyos lehet ez a véletlenszerűség a tűzpárbajok során. A felhasználói visszajelzések egyértelműen negatívak, remélhetőleg a fejlesztők figyelik ezeket és orvosolják a problémát a közeljövőben.

Te észrevetted ezt a változást?

Kötelező feloldani a DMZ exkluzív fegyvert? – Így szereld fel a bestiát

Elindult új webshopunk, nézz szét te is!

×