Más játékokból ismerős funkciót követelnek a Warzone 2 rajongók
Egyre nagyobb szükségét érzik a játékosok.
Egyre nagyobb szükségét érzik a játékosok.
Egyre nagyobb szükségét érzik a játékosok.
Október 28-án jelent meg a Call of Duty: Modern Warfare II. Ezt követően fél hónappal csatlakoztak be a Warzone 2.0 és DMZ nevet viselő, teljesen ingyenes módok a franchise életébe. Az előbbi az eredeti Warzone battle royale vonulatát vitte tovább, míg a DMZ a COD és az Escape from Tarkov világát vegyíti. Ahogy az lenni szokott, rengeteg problémába futottak bele a játékosok az első napokban.
A fejlesztők erre számítottak, hiszen a belsős tesztkörnyezettel sem lehet szimulálni a több millió különféle konfigurációt, amivel a játékosok rendelkeznek. Éppen ezért is lőtték le az eredeti Warzone klienst november 28-ig, hogy csak egy játékra kelljen koncentrálniuk. Szerdán meg is érkezett az első, nagyobb frissítés, mely rengeteg bugfixet hozott mindhárom címbe.
I really wish they would add a reconnect feature if your game crashes. from CODWarzone
A játékosok egy több címben már létező funkciót hiányolnak a Warzone 2.0-ból!
Nem titok, hogy rengeteg hibajelenség azonnal kivágja a felhasználókat a szerverről. Jelen pillanatban azonban nincs mód a visszatérésre és erre szeretnének valamilyen orvoslást a rajongók. Sokan a sokszor lesajnált fejlesztői környezettel rendelkező PUBG-t hozták fel példának, ahol alapvető funkciónak számít a visszacsatlakozás évek óta. PUBG-ben kifagyás esetén a karakterünk hátrányba kerül, illetve le is lőhető, tehát nem igazán lehet előnyös dolgokra fordítani direkt kilépéssel a meccset. DMZ módban kiemelt szerepe lehetne ennek, hiszen ott akár a teljes virtuális raktárunkat is bukhatjuk egy-egy hiba miatt.
Kutyát nem érdekli a DMZ? – Sokan még fizetnek is, hogy ne kelljen játszani