Egyelőre nagyon nem érdemes jegyet váltani a Budapest Go alkalmazáson a BKK járataira, a pénzt ugyanis köszöni szépen, de jegyet már nem ad cserébe.

Egyre többen számolnak be egy igen kellemetlen hibáról, akik a BKK Budapest Go jegy- és bérletalkalmazását használnák. Az alkalmazás ugyanis levonja a pénzt a jegyvásárlások után, jegyet azonban sokaknak nem hajlandó adni – írta meg a HVG a Blikkhez beérkezett olvasói bejelentések alapján.

Állítólag volt olyan eset is, hogy többszöri próbálkozásra sem tüntette fel az érvényesítésre váró jegyeket az alkalmazás, pedig minden esetben ki lett fizetve. A Blikk szerint volt, aki jegyzőkönyvet is felvetetett az esetről – bár hiába, az érintett szerint ugyanis időpazarlás volt az egész, de legalább van bizonyítéka az őt ért kárról.

A BKK ugyan a Facebook-oldalán egyáltalán nem jelezte az esetleges problémát a felhasználóknak, a Blikk megkeresésére viszont elismerték, hogy jelenleg hibásan működik a program. Hozzátették ugyanakkor, hogy a károsultak jóváírást kapnak, de arra kérik őket, hogy ezt jelezzék a BKK ügyfélszolgálatán.

Még nem tudjuk pontosan meghatározni, hogy az IT-háttér vagy a hozzá kapcsolt Simple Play fizetési rendszer hibásodott meg, de szakembereink dolgoznak a pár órája fennálló hiba kijavitásán – közölte a BKK-tól Wágner Dávid, aki még nem tudta megmondani, mikor áll helyre a rendszer működése.

A hiba apropóján a BKK állítólag értesítette a járatokon szolgálatot teljesítő ellenőröket, hogy az ilyen esetekben rugalmasabban járjanak el, és biztosítsák az utasoknak a jegyvásárlás lehetőségét, és lehetőleg ne szabjanak ki pótdíjakat.

Erre is érdemes odafigyelni:

Ingyen Microsoft-csomagot kaptál a postán? – Semmiképp ne használd, ami benne van!

 

×