Az ügynök debütálása sem volt teljesen zökkenőmentes.

Astra 2021 márciusában érkezett meg Valorantba. A v2.04 buildszámra hallgató frissítésben debütált, ám nem volt teljesen zökkenőmentes már ez sem. Az első napokban egy olyan hibajelenség ütötte fel a fejét, mely gyakorlatilag tönkretette a játékosok meccseit. Teljesen használhatatlan volt a karakter, nem reagált semmilyen interakcióra és a képességeket sem lehetett használni. Az alábbi Twitter videóban ezt tökéletesen láthatjuk is:

 

A fejlesztők természetesen ezt már akkor javították, az elmúlt másfél évben nem is nagyon találkozhattunk a fenti jelenséggel. Július közepén azonban valami megváltozott, ismét a középpontba kerülhetett Astra. Ezúttal is egy hozzá kapcsolódó hibajelenségről számoltak be a játékosok, köztük olyan nevekkel, mint Shroud.

 

Teljesen érezhető FPS esésekről, szaggatásokról beszélhetünk, melyet Shroud videója is tökéletesen bemutat. Külön érdekesség, hogy a tartalomgyártó 6 különböző számítógépen is tesztelte a jelenséget és minden PC-n jelentkezett a bug. Azóta a Valorant különböző subredditjein is egyre többen panaszkodnak, sok esetben nem is kell Astra-val játszani, elég ha van a csapatban egy, hiszen spectate nézetben minden csapattagnál jelentkezhet a bug.

Úgy tűnik, hogy hosszú hetek után sikerült megtalálni az egyik játékosnak a hibajelenség okát !

A fREQUENCYCS névre hallgató Twitter felhasználó arról számolt be, hogy a Process Lasso folyamatautomatizáló és optimalizáló program segítségével sikerült fixálnia a hibajelenséget. Processzormagok letiltásával próbálkozott, mely úgy tűnik, hogy hatásosnak is bizonyult. Mindennapi használatra nem ajánlott ilyen radikális módszerek használata, főleg amatőr kezekben, ám az üzenet segítségével a Riot Games fejlesztői jelentkezhetnek hamarosan egy univerzális megoldással is. Úgy látszik, hogy ismét a közösség segítheti ki a programozókat.

Egyre közelebb lehet a Valorant konzolos kiadása? – Újabb nyom utal erre

×