A PBE szerverről minden átkerült az éles ágra.

A várakozásoknak megfelelően kedd délután megérkezett a Valorant legújabb, 5.03-as verziószámát viselő frissítés az NA és LATAM régiókba. A PBE tesztszerverek már másfél hete megkaptak egy javítócsomagot, ám nem minden esetben implementálnak minden fejlesztést a Riot Games programozói, illetve az éles ágba olyan tartalom is érezhet, mely nem tette tiszteletét a PBE kliensben. Éppen ezért mindig izgalommal várják az adatbányászok is a kedd délutánt, hátha sikerült valami újdonságot elcsípni a fájlokban.

 

Nézzük is, hogy mit tartogat számunkra a Valorant 5.03!

Chamber változások

Több ügynök statisztikáin is módosított a Riot Games csapata, ám egyértelműen Chamber az, aki a legjobban megszenvedi a frissítést. Szinte csak nerfekről beszélhetünk, ráadásul több szinten is gyengítették a Riot Games szakemberei, legyen szó képességek időtartamáról vagy épp a megvásárolható lövedékek áráról. Nézzük is a pontos változások listáját:

Rendezvous (E)

  • A Base Cooldown ideje 20 másodpercről 30-ra nőtt
  • A Recall Cooldown ideje 20 másodpercről 30-ra nőtt
  • Amennyiben valaki elpusztítja a totemet, akkor 45 másodperc lesz a cooldown
  • Változott a totem hatótávja is, a korábbi 21 méteres sugár helyett 15 méterre csökkent

Trademark (C)

  • A lassítás időtartama a korábbi 9.5 másodperc helyett 6-ra csökkent

Tour De Force (X)

  • Mostantól 8 ultimate pont lett a korábbi 7 helyett
  • A lassítás időtartama a korábbi 9.5 másodperc helyett 6-ra csökkent

Headhunter (Q)

  • A megvásárolható lövedékek ára a korábbi 100-ról 150-re nőtt

Ultimate sebzések

Neon, Jett és Chamber ultimate képességei ezentúl nem egységes sebzést osztanak ki, hanem bizonyos testrészeket előnyben vagy épp hátrányban részesítenek a korábbi fej – test lebontáson túl. Hasonlóan működnek, mint az alapsebzések szorzói, a korábban megszokott, legtöbb esetben egyszeres értékekkel ellentétben.

Neon ultimate

  • Az ultimate alapsebzése csökkent (22 -> 18)
  • Míg a magas sebzési távolság nőtt (15m -> 20m)
  • A lábsebzés csökkent (1.0 -> 0.85)
  • A fejsebzés jelentősen nőtt (1 -> 3)

Chamber ultimate

  • A lábsebzés csökkent (1.0 -> 0.85)

Jett ultimate

  • A lábsebzés csökkent (1.0 -> 0.85)

Játékmotor, kontroller támogatás és új Agents UI

 

A Valorant fejlesztői a játék Unreal Engine 4 motorját a 4.26-os verzióra frissítették. Alapvetően ez pozitív hozadékokkal jár, leginkább fejlesztői részről, a játékosok oldaláról szemmel látható különbség nem nagyon várható. Néhány esetben azonban előfordulhatnak kisebb, grafikai bugok az elkövetkezendő hetekben melyek leginkább a felhasználói felület elemeit érinthetik a játékban és a főmenüben.

Úgy tűnik hamarosan érkezhet a kontrollertámogatás is, PlayStation és Xbox ikonokra bukkantak a fájlokban az adatbányászok. Az sem kizárható, hogy a régóta belengetett konzolos változatot készítik már elő a cég műhelyében. 

Reaver 2.0

Régóta pletykálták, hogy visszatérhet az ikonikus skinsorozat egy második Bundle formájában. Úgy tűnik, hogy szerda estétől már meg is vásárolhatjuk az újdonságokat. A karambit mellett Ghost, Phantom, Spectre és Odin skinekkel készültek a Riot Games designerei. A karambit sokak bánatára és néhányak örömére nem kapta meg a Champions Karambit animációját a hasonló kinézet ellenére sem.

 

A frissítés várhatóan magyar idő szerint szerda 9 óra környékén élesedik az európai szervereken, ekkortól élnek a fenti ügynökváltoztatások is. 

Mit szóltok az újdonságokhoz?

Borítókép: YouTube

VÉGRE videó is kiszivárgott a Diablo IV majdnem végleges verziójából!

×