Nem csak a Netflix veszíti el sorra az előfizetőit.

Az év elején arról lehetett olvasni, hogy a Netflix rekordszámú előfizetőt veszített az utóbbi időszakban, ami részben köszönhető annak, hogy Oroszországban felfüggesztették szolgáltatás elérhetőségét. Annak ellenére, hogy az áprilisig tartó negyedévben 200 ezer előfizetőt vesztettek, a Netflix pénzügyi igazgatója, Spence Newman bízik abban, hogy a dolgok helyre állnak. Azóta a Netflix több tervet is kidolgozott, hogy növelje a bevételt, például olcsóbb, de reklámokkal tarkított csomagot terveznek, és megszűntetik a jelszómegosztás lehetőségét.

Nem csak a Netflix szenved ugyanakkor amiatt, hogy az emberek számára költségesebb lett az élet.

Amint arról a The Guardian beszámolt, az Egyesült Királyságban például csaknem 800 ezer háztartás mondta le Netflix vagy Amazon Prime előfizetését április és június között. A legnagyobb veszteséget a Prime Video könyvelhette el, 589 ezerrel (13,35 millióról 12,76 millióra csökkent az előfizetők száma), míg a Netflixnél körülbelül 206 ezer előfizetővel lett kevesebb (17,29 millióról 17,08 millióra csökkent). A Now TV 43 000 előfizetőt vesztett. Az információkat feltáró Broadcast Audience Research Board (Barb) szerint a megélhetési költségek emelkedése közrejátszott ebben.

„A számok azt mutatják, hogy a streaming szolgáltatásokat is meggondolják a háztartások, mivel keményen dolgoznak, hogy megéljenek” – mondta Justin Sampson, a Barb vezérigazgatója. „Nem kérdeztük meg az embereket, hogy miért mondják le a szolgáltatásokat, bár az energiaárak márciusi-áprilisi meredek emelkedése miatt egyértelmű, hogy az előfizetők meggondolják havi kiadásaikat” – tették hozzá.

Ahogy arról a HWSW június elején beszámolt, Magyarországon már több mint két millióan néznek valamilyen streaming szolgáltatást.

Ezt láttad már?

Hivatalos: Egyesül az HBO Max és a Discovery+

 

https://leet.hu/california-access/

×