A Riot Games rengeteg fejlesztést tesztel a héten.

Az elmúlt napokban a Valorant közössége a PBE kliensre érkezett Chamber nerfekkel, a UI változásokkal vagy éppen a Reaver 2.0 csomaggal volt elfoglalva. Éppen ezért rengeteg játékos észre sem vett egy olyan „újítást”, mely Chamberen kívül még további két ügynököt is érint. A közeljövőben ezek száma tovább bővülhet majd, leginkább az ultimate sebzésekkel kapcsolatban.

A Neon rajongók örülhetnek

Nézzük is, hogyan változik Jett, Neon és Chamber!

A Riot Games „Regional Damage” néven hivatkozik a változásra, ez alapján nem is lesz nehéz kitalálni mivel lesz dolgunk. Neon, Jett és Chamber ultimate képességei ezentúl nem egységes sebzést osztanak ki, hanem bizonyos testrészeket előnyben vagy épp hátrányban részesítenek a korábbi fej – test lebontáson túl. Hasonlóan működnek, mint az alapsebzések szorzói, a korábban megszokott, legtöbb esetben „1x”-es értékekkel ellentétben.

Neon ultimate

  • Az ultimate alapsebzése csökkent (22 -> 18)
  • Míg a magas sebzési távolság nőtt (15m -> 20m)
  • A lábsebzés csökkent (1.0 -> 0.85)
  • A fejsebzés jelentősen nőtt (1 -> 3)

Chamber ultimate

  • A lábsebzés csökkent (1.0 -> 0.85)

Jett ultimate

  • A lábsebzés csökkent (1.0 -> 0.85)

A fejlesztők elérkezettnek látták az időt, hogy a pontosságot is díjazzák ultimate használata közben. Neon esetében nem is kérdés, hogy mennyire kritikus lehet ellenfeleink fején tartani majd a célkeresztet, míg Jett és a Chamber esetében a láblövésekről kell majd leszoknunk. A változások feltehetően jövő hét közepén élesednek majd az európai régióban.

Forrás: PBE patchnotes

Fortnite-ból ismerős mechanika érkezhet Valorantba – Nem örül a közösség

https://leet.hu/california-access/

×