Új tartalmat nem kaptunk a hotfix frissítéssel.

Ahogy arra számítani lehetett, a Rainbow Six Siege fejlesztői jelentkeztek az első, hotfixeket felvonultató, Y7S2.1 nevet viselő frissítéssel. Az újdonságokat a második nagyobb csomaggal szokták implementálni, így ezúttal is szinte csak hibajavításokról olvashatunk.

Nézzük is, hogy milyen hibákat sikerült befoltoznia a Ubisoft mérnökeinek!

 

  • A drónok mostantól a kiválasztott helyszínen spawnolnak
  • Mostantól a barricade mögötti ablakok nem törnek ki, ha valamilyen eldobható tárggyal dobják meg magát a barricade-ot
  • Több animációval kapcsolatos hibát is kijavítottak a fejlesztők
  • Mostantól egy melee hit nem lesz elég arra, hogy Castle Armor Paneljére felszerelt támadóeszközöket elpusztítsák
  • Több mapon is javítást eszközöltek a fejlesztők, Chalet és Emerald Plains pályákkal az élen
  • Mostantól R.O.U. Projector nem tér vissza a pályára, miután megsemmisítette magát
  • Mostantól a R.O.U. Projectort a meccsek visszajátszásában is helyesen láthatjuk
  • Mostantól azok az explosive tárgyak, melyeket Mira Black Mirrorjára telepítették nem ölik meg a játékosokat a Black Mirroron keresztül/mögött
  • Nomad Airjab-ja nem tér vissza a pályára, miután elpusztították
  • Több UI/UX hibát is javítottak a fejlesztők
  • Több, Spectate nézettel kapcsolatos hibajelenség is javításra került

Kedd délután 15 óráig minden platformra megérkezik a frissítés, az alábbi méretekkel érdemes kalkulálnunk:

  • Ubisoft Connect: 2.03 GB
  • Steam: 2.3 GB
  • Xbox One: 2.8 GB
  • Xbox Series X: 3.4 GB
  • PS4: 2.4 GB
  • PS5: 2.2 GB

Nagyon helyes – Képesítés nélkül nem okoskodhatnak az influencerek

×