A Rainbow Six Siege első kifejezetten Team Deathmatch pályája, a Close Quarter kifejezetten kedvez azoknak, akik sok killt akarnak szerezni.

Lehet, hogy a Team Deathmatch nem a legelső oka annak, amiért elindítod a Rainbow Six: Siege-et, de a Shooting Range mellet kiváló bemelegítő játékmód, főleg akkor, ha sok killt akarsz szerezni magadnak, rövid idő alatt. Az Operation Demon Veil alatt bemutatott Team Deathmatch tökéletes hely, hogy kiengedjük a gőzt anélkül, hogy aggódniuk kellene például a friendly fire miatt. Ráadásul most új pálya is érkezett, kifejezetten a játékmódhoz.

Ezért kiváló a Close Quarter pálya a TDM játékmódhoz.

 

Eddig ugye a TDM során olyan mapokon játszhattunk, melyek amúgy is részei a Rainbow Six: Siege-nek. Favela, Theme Park, Coastline, Emerald Plains és Villa jöhetett szóba, a TDM alapszabályai mellett. Nem ez volt a legjobb megoldás, de a fejlesztők már akkor megígérték, hogy jön majd egy új pálya, melyet kifejezetten a TDM számára hoznak létre. A Close Quarter megjelenésével a Team Deathmatch végre saját mapot kapott, amely kifejezetten arra rendeltetett, hogy sok ellenféllel találkozzunk

Semmi zsúfoltság, had szóljon a fegyver

Amikor egy játékos először lép be a Close Quarter pályájára, azonnal rájön, hogy egyáltalán nem hasonlít egyetlen korábbi Siege pályára sem. Az rögtön feltűnik ugyan, hogy nagyon hasonlít a Stadium pálya elemeire, de sem az első, sem a második emelet nem tartalmaz sok bútort és tereptárgyat. Már csak azért sem, mert itt pont nem az lesz a cél, mint a Siege többi játékmódjában. Itt nem a fedezék, hanem a harc a lényeg. Persze itt is vannak külön szobák, de ezek között és bennük alig van valami. Ezen kívül rengeteg az átlátszó felület, ami szintén megkönnyíti a láthatóságot, nem lehet elbújni. A tetőn szintén ablakok vannak, a napfény mindenhová eljut, így még sötét sarok sincs, ahová be lehetne kempelni. Könnyű tehát kiszúrni a célpontokat, nem kell félni attól, hogy meglepnek, így mehet a dara. Kiváló.

Könnyű a közlekedés

Ha mindez nem lenne elég, a helyszínek nagyon jól megkülönböztethetők a különböző színek, jelzések alapján. Sárga lépcső, kék zuhany, zöld zongoraszoba – minden hely könnyen azonosítható a színek alapján, egy bútordarabról, vagy egy címkéről. Miközben máshol a helyek neveinek ismerete nélkül igen nehéz infózni, itt erre sokkal könnyebb lehetőség nyílik.

Ezen kívül a közlekedés is egyszerűbb lesz, mint bárhol. Rengeteg átlátszó, golyóálló ablakot találunk, így gyorsabban kiszúrjuk az ellenfeleket. Ehhez társul az, hogy rengeteg nyílás, áttörhető fal került a pályára. Ezek át lehető lőni, ki lehet robbantani, gyorsan lehet tehát pozíciót váltani. A meccs végére szinten minden ilyen áttörhető rész szét van szedve. Így akkor már mindenkit könnyen meg lehet találni, és meg lehet kerülni.

A Team Deathmatch még mindig új játéktér a Rainbow Six Siege játékosok számára. Ha összehasonlítjuk a többi játékmód viszonylag lassú játékmenetével, szokatlan is lehet, különösen ezen az új pályán. Ha viszont pont ezt keresed bemelegítésnek vagy szórakozásnak, akkor ez a pálya neked való.

Ezt láttad már?

Bugfix érkezik a Rainbow Six Siege-hez – Több idegesítő hibát is javít a cég

 

×