A Netflixes reklámok szerencsére nem lesznek olyan démoni dolgok, mint azt sokan gondolnák.

Egy ideje már beszédtéma a Netflix és a reklámok kapcsolata, amit a piacvezető streaming szolgáltató elméletileg még idén meg szeretne honosítani a platformján. Sokan erre hörgések között kezdték szórni a válogatott átkokat a vállalatra, azonban a Netflixes reklámok valójában mindenkinek jót fognak tenni.

Hogy miért? – kérded meglepve. Nos, azért, mert reklámokat a meglévő előfizetők – a babonás közhiedelemmel ellentétben – egyáltalán nem fognak látni, azok ugyanis csak egy új és kedvezőbb árú csomag részei lesznek. A Netflix tervei a hirdetéseket illetően idáig és nem tovább terjednek. Az olcsóbb csomaggal pedig már olyanok is befizethetnek a szolgáltatásra, akik eddig az ára miatt ódzkodtak tőle, ami nyilván több bevételt jelent a Netflixnek, amiből több és jobb tartalmakat és szolgáltatást fognak tudni biztosítani.

Nekem ez mindenképpen egy gigantikus win-win helyzetnek tűnik, de persze lehet pánikolni, csak minek. A vállalat egyébként is sokat agyal azon, hogyan szólítsa meg a potenciális előfizetőket úgy, hogy közben megtartsa a régieket, a jóárasított reklámos csomag pedig azért is egy remek megoldás, mert azt a reklámokból származó bevétellel tudják szintbe hozni a drágább csomagokkal. Ennyi a történet.

Az viszont már érdekesebb lehet, hogy ki fogja kezelni az olcsóbb előfizetés hirdetéseit!

Az előzetes pletykák szerint a Netflixet a világ legnagyobb érdekeltségei udvarolják éppen körbe, ami nyilván nem véletlen. A streaming szolgáltató ugyanis a világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari elérést lenne képes biztosítani, persze függően attól, hogy mennyien váltanak jegyet a reklámos csomagra.

A The Information szerint a Comcast/NBCUniversal és a Roku cégekkel már korábban leültek tárgyalni, bár konkrét megállapodás egyelőre nem született. A CNBC azonban már azt is tudni véli, hogy a Google szintén aktív érdeklődést mutat a Netflix iránt, és könnyen meglehet, hogy végül ő lesz a nagy Ő.

A portál szerint a Netflix a következő két-három hónapban már nagyon szeretne megállapodni valakivel, hogy mielőbb elindíthassa az olcsó előfizetést. A Google mellett szólhat, hogy a világ legnagyobb hirdetési óriása, és bár kevés tapasztalattal rendelkezik a szórakoztatóiparban, a YouTube-on azért egyre gyűlnek a beváltható kreditek – ami nem mellesleg az egyetlen videós platform, ami nagyobb a Netflixnél. A lehetséges partnerségnek pedig nyilván lennének más előnyei is – mindkét fél számára.

Hogy ez a gyakorlatban pontosan mit jelent majd, videókat megszakító reklám-blokkokat és/vagy a Netflix felületén feltűnő hirdetéseket, azt sajnos még nem tudni. Ha viszont a Google kerül ki győztesen, akkor a videómegosztó példájából kiindulva nagyjából láthatjuk, hogy milyen, vagy mihez hasonló megoldásokra számíthatunk.

A Pengesapkások utolérték a Stranger Things 4-et! – Ezek most a Netflix legnézettebb sorozatai

 

https://leet.hu/shop/newmerch/

×