Minden egyes szezonstartkor felbukkan hasonló hibajelenség.

A Rainbow Six Siege Y7S2 szezon nem indult valami jól, hiszen a fejlesztőknek már a hivatalos megjelenés előtt csúsztatni kellett a start időpontján, mert a belsős teszteléseken kiderült, hogy valami nem stimmel a játékkal. Végül pár nappal ezelőtt, kedd délután minden platformra megérkezett, így a játékosok ismét belevethették magukat az újdonságokba.

A játék hivatalos közösségi oldalain, Redditen és Twitteren folyamatosan panaszkodtak a felhasználók, hogy egyszerűen nem tudják helyesen betájolni ellenfeleiket, sok esetben pedig hiányzó hangeffektekről is érkeztek visszajelzések. Főként konzoltulajdonosok írták ezeket, ám a PC vagy épp Stadia platform is érintett lehet valamilyen mértékben.

A fejlesztők csütörtökön reagáltak a hibajelenségre!

 

Abból a szempontból örülhetünk a fenti Twitter üzenetnek, hogy a fejlesztők tudnak a hibáról és el is ismerték azt. Az sem elhanyagolható, hogy úgy tűnik, a hiba forrását is sikerült kideríteniük, így a Ubisoft programozói valószínűleg ezekben a percekben is dolgoznak az elhárításán.

Nem mehetünk el azonban szó nélkül amellett, hogy szinte minden egyes szezonstartkor hangbugoktól hemzseg a játék, melyet a felhasználók is egyre kevésbé tudnak tolerálni. A hozzászólások között sem olvashattunk biztató sorokat, legtöbben Sens fegyverének túlzó visszarúgását vágták a Ubisoft fejéhez, talán azzal is kezd valamit az óriáscég.

Nálad is rosszalkodik a játék hangja?

Ma jön Sens – 3 tipp, hogy jól használd az új Siege operátort

×