Nem hallod jól az ellenfeleket Siege-ben? - Reagáltak a fejlesztők
Minden egyes szezonstartkor felbukkan hasonló hibajelenség.
Minden egyes szezonstartkor felbukkan hasonló hibajelenség.
Minden egyes szezonstartkor felbukkan hasonló hibajelenség.
A Rainbow Six Siege Y7S2 szezon nem indult valami jól, hiszen a fejlesztőknek már a hivatalos megjelenés előtt csúsztatni kellett a start időpontján, mert a belsős teszteléseken kiderült, hogy valami nem stimmel a játékkal. Végül pár nappal ezelőtt, kedd délután minden platformra megérkezett, így a játékosok ismét belevethették magukat az újdonságokba.
A játék hivatalos közösségi oldalain, Redditen és Twitteren folyamatosan panaszkodtak a felhasználók, hogy egyszerűen nem tudják helyesen betájolni ellenfeleiket, sok esetben pedig hiányzó hangeffektekről is érkeztek visszajelzések. Főként konzoltulajdonosok írták ezeket, ám a PC vagy épp Stadia platform is érintett lehet valamilyen mértékben.
A fejlesztők csütörtökön reagáltak a hibajelenségre!
We are aware of audio issues on console, including inconsistent positioning and missing VO effects. We have identified the cause of these issues and are working on a fix.
We will update this thread with more information as a fix becomes available.
Thanks for your patience! pic.twitter.com/ESne0tQxig
— Rainbow Six Siege (@Rainbow6Game) June 15, 2022
Abból a szempontból örülhetünk a fenti Twitter üzenetnek, hogy a fejlesztők tudnak a hibáról és el is ismerték azt. Az sem elhanyagolható, hogy úgy tűnik, a hiba forrását is sikerült kideríteniük, így a Ubisoft programozói valószínűleg ezekben a percekben is dolgoznak az elhárításán.
Nem mehetünk el azonban szó nélkül amellett, hogy szinte minden egyes szezonstartkor hangbugoktól hemzseg a játék, melyet a felhasználók is egyre kevésbé tudnak tolerálni. A hozzászólások között sem olvashattunk biztató sorokat, legtöbben Sens fegyverének túlzó visszarúgását vágták a Ubisoft fejéhez, talán azzal is kezd valamit az óriáscég.
Ma jön Sens – 3 tipp, hogy jól használd az új Siege operátort