Ha erősebb, újabb konzolod van, akkor kifejezetten ajánlott rápróbálnod a Cyberpunk 2077-re, sokan mások is így tettek.

A Cyberpunk 2077 messze nem volt a videojátékok történetének legrosszabb állapotú játéka a megjelenésekor, a legtöbben mégis így élték meg, köszönhetően elsősorban a megugorhatatlan magasságokba emelkedett elvárásoknak, amiért a legfőképp a CD PROJEKT RED marketinggépezetét lehet felelőssé tenni.

A lengyel fejlesztők viszont beleálltak a pofonba, és keményen el is tűrték, aminek úgy néz ki, hogy meglett a gyümölcse. A CDPR a karácsonyi ünnepeket leszámítva megállás nélkül dolgozott a játék kijavításán, a kibővítésén, illetve az újgenerációs frissítésen, melyek kicsit késve ugyan, de megérkeztek és nem okoztak csalódást.

Olyannyira nem, hogy a vállalat negyedéves eredménybeszámolóján kiderült, hogy mindezek hatására a játék eladásai az egekbe és még annál is tovább kilőttek. A CDPR vezetője, Adam Kiciński elárulta, hogy az újabb generációs konzolok tulajdonosai körében elképesztően népszerű lett a Cyberpunk a next-gen frissítést követő időszakban,

ami számszerűsítve három hónap alatt 600%-os növekedést jelent az eladásokban az előző időszakhoz képest.

Ennek a növekedésnek a jelentős részét a konzolok teszik ki, PC-n közel azonos mennyiségben fizettek be V és Johnny Silverhand közös kalandjára. Ez a grafikon pedig a játék állapotáról is sokat elárul, ami ugyan a régebbi generációs alapgépeken még mindig elég satnya, az erősebb masinákon, a PS4 Prón, az Xbox One X-en, illetve a PS5-ön és az Xbox Series S|X-en több, mint élvezhető.

via – VG247

Ilyen gyönyörű lenne a Cyberpunk 2077, ha Unreal Engine 5-ben készült volna

 

×