Nem mindenki fog örülni a válaszoknak.

A Valorant fejlesztői időről időre jelentkeznek egy „Ask Valorant” névre keresztelt bejegyzéssorozattal, melyben az elmúlt hetek, hónapok legfontosabb kérdéseit beszélik át. Korábban innen tudhattunk infómorzsákat meg potenciális ügynökváltoztatásokról vagy fegyverbalanszról, így ezúttal is nagy reményekkel várta mindenki a májusi bejegyzést melyet csütörtök délután publikáltak. Nem is kellett csalódnunk, ismét fontos témákat boncolgattak a Riot Games munkatársai, érintették a pályaválasztás, ajándékozás vagy épp az in-game replay rendszerét.

Nézzük is, hogy mit tartogat számunkra a Valorant az elkövetkezendő időszakban!

Pályaválasztás

Most, hogy már hét pálya van a map poolban és a következő hónapban ez akár nyolcra is duzzadhat, időszerű volt ismét felvetni a map pick/ban rendszerrel kapcsolatos javaslatokat. A Riot Games válaszának nem mindenki fog örülni, hiszen világosan kijelentették a bejegyzésben, hogy a „sima” kompetitív mód esetén nem gondolkoznak ebben a rendszerben, azt szeretnék, ha minden pályán játszanának a játékosok. A jövőben érkező in-game játszható kupák esetében azonban komoly esély van arra, hogy valamilyen formában megvalósul egyes pályák tiltásának lehetősége.

Ajándékozás

A kozmetikai tárgyakkal és in-game bolttal rendelkező játékokban mindig felmerül az ajándékozás lehetősége. Több nagyobb cím, például a Fortnite is megvalósította már ezt, így adná magát a Valorantban is. A fejlesztők nem zárták ki a lehetőségét, ám egyelőre nincs a középpontban, így pontos információkkal sem tudnak szolgálni. 

Replay

A Valorant kritikusai sokszor felemlegetik, hogy a többi FPS lövöldében évek óta elérhető a Replay funkció, melynek segítségével meccseinket visszanézhetjük, elemezhetjük. A visszajátszás implementálását egyaránt támogatná a casual és kompetitív réteg is, de úgy tűnik jelenleg még a távoli tervek között sem szerepel. Erre a válaszra többen is kiakadtak a közösségi oldalakon, talán nem is olyan jogtalanul.

Eltérő oldalakon eltérő skinek

A játékban szinte mindegyik fegyverre jut legalább 3-4 skin, a népszerűbbekre akár ennek háromszorosa is. Jogosan merülhet fel a kérdés a játékosokban, hogy a CS:GO-hoz hasonlóan megoldható-e egy olyan skinrendszer, melyben a védekező és támadó oldalakon eltérő skinekkel játszhatnának a játékosok. A Riot Games szerencsére figyeli a visszajelzéseket, így már el is kezdték tesztelni a fentihez hasonló ötleteket. Hosszú folyamat lesz ez, hiszen figyelniük kell, hogy mennyire szól bele a játék teljesítményébe a fenti változtatás. Talán ebben a témakörben adták a legbiztatóbb visszajelzéseket a fejlesztők, így nem lepődnénk meg, ha a jövőben implementálásra kerülne.

A fenti válaszokból úgy tűnik, hogy a Riot Games és a felhasználók elképzelései nem igazán fedik egymás, a Replay funkció kihagyása lehet talán a legfájóbb pont, hiszen a fejlesztők maguk ismerték el, hogy minden beállítottságú játékos szívesen fogadná azt. Reméljük előbb-utóbb meggondolják magukat, nem lepődnénk meg a dolgon, ám sosem tudhatjuk, hogy min dolgoznak a háttérben.

A teljes, angol nyelvű bejegyzést >ide kattintva< érheted el. A borítókép illusztráció.

Megérkeztek a kedvezményes Valorant skinek – Az új pályára is utalnak már a fejlesztők

https://leet.hu/major/

×