Van olyan Disney+ előfizetési csomag, melyben a műsorok nézése közben reklámokat kell nézegetnünk. Így olcsóbb.

Ahogy arról korábban beszámoltunk, a Netflix azt tervezi, hogy bevételszerzési célokból olyan előfizetői csomagot kínál majd, amivel nekünk viszont reklámokat kell nézegetnünk. Így olcsóbb, de persze ennek megvan az ára. Nos, az ötlet úgy tűnik, több streaming szolgáltatónak is tetszik, így az év végén a Disney+ is elindítja az új reklám-csomagot.

Nemrég kiderült: a Disney+-on óránként nagyjából 4 perc reklámot kell megnézünk – írja a The Wall Street Journal.

Persze ezt a 4 percet nem egyben kell megnéznünk: valószínűleg arra számíthatunk, hogy a műsort rekláámokkal szakítják meg. A Disney azonban úgy döntött, hogy a csomagban kivételt tesz az óvodáskorú gyermekműsorok esetében, ott nem lesznek reklámok, még ebben a csomagban sem.

A tervezett óránkénti négyperces hirdetési idő egyébként kevesebb lesz, mint a konkurenciánál vagy ami a tévében tapasztalható. A Hulu például csaknem kétszer annyi ideig jelenít meg hirdetéseket, mint a Disney+. Mi nézők bizonyára nem fogunk örülni a reklámoknak, kivéve persze ha hajlandóak vagyunk megnézni őket, cserébe azért, hogy olcsóbb a szolgáltatás.

A hirdetők azonban bizonyára sokkal boldogabbak lesznek, hiszen a népszerű streaming szolgáltatók eddig kihasználatlan felületek voltak a cégek számára. Itt valóban elérhetik majd azokat a fiatalokat, akik már nem igazán néznek tévét.

A Disney nem közölte, mennyibe kerül majd a Disney+ hirdetésekkel teli verziója. A június 14-én érkező Disney+ sem fog többet kóstálni, mint a Netflix legolcsóbb csomagja, hiszen teljes áron 2.490-ért fogja ömleszteni a pl. Star Wars, Marvel és NatGeo tartalmakat Magyarországon.

Ezt láttad már?

A videojátékoktól okosabbak lehetnek a gyerekek – derült ki egy kutatásból

 

https://leet.hu/major/

×