A platform az utóbbi időben különböző módszerekkel kísérletezik, melyekkel a TikTok tartalomgyártói is több pénzre tehetnek szert.

A TikTok egy teljesen új monetizációs módszert jelentett be, amellyel még vonzóbbá teheti a hirdetők számára a rövid videókra épülő platformot, ezáltal pedig még több pénzzel jutalmazza a legeredményesebb, legtevékenyebb TikTokos tartalomgyártókat.

a New Pulse-ra keresztelt új rendszer egyfajta kontextuális hirdetési módszer lesz, ami leginkább a YouTube Partner programjához hasonlít, vagyis a termékeket csak ellenőrzött alkotók videói mellé helyezik el. A TikTok szerint a Pulse hirdetéseket a platform különböző területeire targetálhatják, melyeket 12 különböző témakörre szűkíthetik, többek között olyanokra, mint a szépség, divat, háziállatok, játékok, TV és filmek, autó, spanyol nyelv, sport és kikapcsolódás stb. Ezek a reklámok pedig csak a platform legjobb videóinak a 4%-a mellett jelennének meg.

A TikTok ezzel természetesen a tartalomgyártóknak is kedvezne, akik a reklámokból származó bevételek felét tehetik majd zsebre. Ez egyébként valamivel alacsonyabb, mint a YouTube és az Instagram bevételmegosztási megállapodásai, melyek 55%-ot adnak a kreátoroknak, bár azt is fontos tényező, hogy a TikTok korábban nem adott részesedést a hirdetési bevételekből az influenszereknek.

Ennek azonban lesz a követelménye is, ugyanis a Pulse-ban csak a 100.000 követővel rendelkező TikTokkerek vehetnek részt, de a vállalat még őket is komolyabban meg fogja szűrni, hogy tényleg csak a legjobbak kerüljenek be. Azt viszont nem tudni, hogy a reklámmegjelenésből származó bevétel 50%-át az az alkotó kapja-e, akinek a videója megjelenő hirdetés előtt vagy után jelent meg.

A Pulse program 2022 júniusában indul az amerikai hirdetők és influenszerek számára, további piacok pedig ősszel követik majd. 

via – Business Insider, The Verge

Így törölheted egyszerűen és gyorsan a Facebook-profilodat – VÉGLEG

 

https://leet.hu/?s=nitro+concepts&post_type=product

×