Látva a Breakpointos NFT-k sorsát csak az a kérdés, hogy lesz-e bárki, aki hajlandó lesz fizetni értük? Mondjuk, ha a játékokban kizárólag ilyenekre lehet majd költeni, az megoldhatja ezt a problémát is.

Ha jó fejek akarunk lenni, akkor azt mondhatjuk, hogy a Ubisoft NFT-s próbálkozása vegyes fogadtatásban részesült. A valósághoz viszont sokkal közelebb áll, ha azt mondjuk, hogy a Quartz-ot és a Digiteket szinte mindenki egyöntetűen utálta, megvetette.

Most tekintsünk el a miértektől, hiszen tény, hogy a játékosok túlnyomó többsége nem volt elragadtatva a francia kiadó ötletétől, amit előbb a Ghost Recon: Breakpointban demózott. Most azonban, hogy a játékot hamarosan hivatalosan is átsegítik az örök harcmezőkre, nyitott kérdés maradt, hogy ugyan mi lesz akkor az NFT-kkel?

Nos, a Ubisoft mindenkinek nagyon szépen köszöni, akik vásároltak a Breakpointos blokkláncon hitelesített játékbeli cuccokból. Nagyjából ennyi is a történet, de azt azért még hozzátették a Quartz hivatalos oldalán közzétett nyilatkozatukban, hogy a tulajdonosok így legalább birtokolják a játék egy darabkáját, és nyomot hagytak a játék történelmében. Szuper, ugye?

Annak ellenére viszont, hogy a kiadó szemmel láthatóan még mindig nem érti az NFT-k használhatóságát, de minimum semmi koncepciója nincsen velük, azt még azért megjegyezték, hogy a jövőben több játékukhoz fognak Digitseket, vagyis NFT-tartalmakat kiadni. Hogy ezek után mégis ki lesz az, aki hajlandó lesz ezekért fizetni, az jó kérdés, mindenesetre a Ubisoft közel sem mondott le a nagy, egyelőre totális homályba burkolózó tervéről.

Külön érdekesség, hogy a Rarible platformon összesen 67 darab Breakpoint NFT-t értékesítettek, míg a másik viszonteladó platformján, az objkt.com-on összesen 26 Breakpoint NFT eladását jegyezték. Hogy ez jó, vagy rossz, azt nehéz megítélni, hiszen sem a játék, sem pedig a bele érkező NFT-k nem örvendtek túlzott népszerűségnek. Az viszont szinte teljesen biztos, hogy ezek a cuccok – ha a Ubisoft nem ülteti őket át valahogyan egy másik, lehetőleg sikeresebb játékba, akkor fabatkát sem fognak érni.

via – PCGamesN, CoGConnected

Digitális ízű?! – A Coca-Cola bejelentette a “Pixel” ízű italát

 

https://leet.hu/2022/03/28/warzone-clash-royale-mortal-kombat-indul-a-samsunggamer-nights-2-0/

×