Ha te is úgy használód a Netflixet, hogy megosztod másokkal, akkor hamarosan készítheted a pénztárcát.

Mondjuk úgy, hogy mára teljesen hétköznapivá vált a Netflix profilok egymás közötti megosztása, így tulajdonképpen egyetlen előfizetéssel használhatja a streaming szolgáltatást az egész család, vagy egy közepes méretű baráti társaság. Persze mindig van egy limit, hogy egyszerre hány képernyőn futhat az alkalmazás, ez viszont nem feltétlenül szab gátat a trükközésnek.

A háztartáson túli jelszómegosztás eddig is tilos volt a Netflix szabályzata szerint, de azért valljuk be, ha elolvasnák a felhasználói feltételeket sem érdekelne senkit. Ez azonban a jövőben megváltozhat. Legalábbis már néhány dél-amerikai országban tesztelik azt a funkciót, amellyel a jelszómegosztást „büntetnék”. Pontosabban egy másik alternatívát ajánlanak azoknak, akik továbbra is egy előfizetésről használnák a szolgáltatást.

Az új opcióval létre lehet hozni legfeljebb két extra profilt (Add an Extra Profile), ami lényegében az előfizetés része, de mégis elkülönül tőle. A hagyományos profilokkal ellentétben az így létrehozott profiloknak saját jelszót lehet beállítani, és nem számít bele a képernyő-limitbe sem.

Ezt viszont kiszámlázza a Netflix, amiért összesen 3 dollárt, körülbelül 1000 forintot kér az eredeti előfizetési díjon felül – egyelőre.

Ami jó, hogy a jelszómegosztással létrehozott hagyományos profilok előzményeit és ajánlásait át lehet költöztetni egy ilyen extra profilra, mellyel voltaképp jelzik is, hogy pontosan mire szánják. Ez persze önmagában még nagyon kevés ahhoz, hogy visszaszorítsák a trükközést, de előrevetít néhány, egyelőre még nem nyilvános új korlátozó intézkedést.

A szolgáltató a döntését azzal indokolta, hogy a háztartáson kívüli jelszómegosztás visszafogja a felhasználói gyarapodást, amin nagyon sok pénzt buknak. Ezzel a megoldással viszont egy olyan alternatívát ajánlanak, amellyel mindkét fél jól járhat. Itt érdemes megjegyezni, hogy a Netflix előfizetőinek gyarapodása 2021-ben valóban lecsökkent, de a körülbelül 221 millió előfizetőjével így is a piacvezető szolgáltatás.

Hogy ezután mivel próbálják ösztönözni az előfizetőket, hogy használják az új funkciót, még nem tudni, de hamarosan erre is fény derülhet. A tesztüzem alatt egyelőre a felhasználók korrektségére próbálnak hatni, mivel nem szeretnék elijeszteni a már meglévő előfizetőket.

via – BGR, Android Police, Gizmondo

Kifosztották az Apple-t – Teljesen elkapkodták az olcsóbbik iPhone-t

 

https://leet.hu/termekek/konzolok/?price=&pa_gyarto=venom&stock=

×