Kihirdették az idén nyolcadik alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards országos verseny nyerteseit. A Leet Gaming is díjat kapott.

A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek nagyobb marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára. Célja továbbá a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében.

Idén a Leet Gaming is elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Diamond díját, Márkaépítés kategóriában.

A díjat átvették: Középen baloldalt: Burghardt Petra – Leet Projekt Manager / Jobboldalt: Gerő Gábor – Leet Üzletfejlesztési Vezető

NBER márka

Az NBER márkaépítés céljának Zsozeatya követőtáborának mozgósítását, szórakoztatását tűztük ki célul. Az influenszer marketing klasszikus merch sorozatán felül szerettünk volna egy, a közönség ízlésére kialakított termékcsaládot, rendezvényt, zenét és fesztivált is létrehozni 2021-ben.

Az NBER márka és ennek vezérhajója az “Energydrink”, Magyarország egyik legnagyobb influenszere, Zsozeatya köré épült ki. Az NBER márka építése 2021-ben hatalmas sikert aratott, a termékcsalád bemutatásának évében elértük a 3 millió doboz feletti eladást, ami felülmúlta a legmerészebb terveinket is.

 

Tavaly októberben a körúton Zsozeatya megnyitotta az NBER Bárt, ami azóta is komoly látogatottságot élvez és közvetlen lehetőség Zsozeatya közösségének az ikonnal való találkozásra. December végére még egy Tiktok kampányt is elindítottunk, ami szintén hatalmas sikert aratott.

Legbüszkébbek a PIXA-val készített tavalyi zenés videóklippre vagyunk, magyarországi, zenei viszonylatban is sikeresnek számít közel 4 milliós megtekintésével. A klipet Zsoze, bízva a projekt sikerében maga finanszírozta. A nyáron indított Nber roadshow, a Zsiziland fesztivál, ahol a közönség személyesen is találkozhatott Zsozeatyával.

„Nagyon örülök, hogy egy év alatt sikerült már egy díjra is szert tennünk. Idén sem állunk meg, készülünk sok újdonsággal” – mondta Zsozeatya a díjjal kapcsolatban.

Tavaly szeptemberben egy új Zsozeatya ital jelent meg, hiszen már kapható az Nber „Üccsi” üditőital is, amely koffeinmentes mivoltával egy teljesen új réteget is meg tudott szólítani.

Nagyon szépen köszönjük a támogatásotokat, és a Magyar Marketing Szövetség elismerését!

×