Bár a legnépszerűbb játékokról nagy általánosságban elmondhatjuk, hogy külföldön készülnek, kis hazánkban is rengeteg tehetséges játékfejlesztő dolgozik. Köztük vannak olyanok is, akik nem egy nagyobb cég alkotásába dolgoznak be, hanem rajongók, gamerek, akik szeretnék saját elképzelésüket megvalósítani. A játéktörténelem pedig már bizonyította, hogy néha egy-egy önálló, egyedül készített projekt is óriási sikereket érhet el (lásd PUBG). Így most van szerencsénk bemutatni nektek egy magyar fejlesztő, Varga Balázs saját fejlesztésű játékát.
Íme a készülő FPS co-op multiplayer horror, a Nightmare Party.
A készítő elmondása szerint az ötletet más multiplayer játékok adták.
„Haverokkal rendszeresen előjött, hogy a Rainbow Six: Siege és Call of Duty mellett jó lenne valamit co-op-ban tolni, de valahogy egyik létező játék sem fogott meg minket eléggé. Az alapötlet az volt, hogy egy adott pályára bezárt titeket egy démon, és mivel szeret szórakozni az emberekkel, nem ölt meg egyből, hanem lehetőséget hagy bizonyos feladatok és egyszerűbb fejtörők segítségével a kijutásra. Persze a végső célja azért nem ez, úgyhogy nem könnyíti meg a dolgotokat, további démonokat küld rád, amik próbálnak megölni. A játéknak egyébként elég egyszerű célja van, a paráztatás, a csapatmunka és a lövöldözés. Egyedül is játszható, de alapvetően 2-5 fős társaságok a célközönség” – mondja Balázs.
A játék fejlesztése előrehaladott állapotban van, a multiplayer már működik, az FPS mechanikák jelentős része kész, az AI elég sok mindent tud már, az early access kiadásig viszont még van mit csinálni. A játékban természetesen több pálya is várható idővel. A játék alapja tehát kész, az elkövetkező pár hónapban a környezeten, a finomhangolásokon és az objective-eken lesz a hangsúly.
„A rövid távú célom a játék fejlesztésén kívül egy olyan közösség összehozása, aminek meg tudom mutatni, hogy éppen mit fejlesztek, milyen ötleteim vannak, és erre konstruktív kritikával tudnak szolgálni, esetleg ötletelni” – mondja Balázs.
A készítő elmondása szerint a játékosok sokszor nincsenek tisztában azzal, hogy mit is jelent egyedül készíteni egy játékot. Természetesen nem várható el azonnal egy nagy stúdió által kiadott minőség, azonban a törekvés dicséretes. Ha szeretnél a fejlesztésben részt venni, tanácsokat, ötleteket adni, vagy csak elmondani a véleményed, akkor mindenképp menj fel a játék weboldalára, a Discord csatornára, a Redditre és a Steamre.
Már csak azért is, mert a készítő végső célja egy stúdió létrehozása. Nagyon sok sikert kívánunk a játékhoz és a fejlesztéshez!
2024.02.03. - Bizonyára te is gyakran használod a Google keresőt, hogy megtaláld a legmegfelelőbb oldalakat.…
2024.02.03. - Nos, talán már hallottál arról, hogy a Palworld rajongók nem voltak elégedettek azzal,…
2024.02.03. - Azt már számtalan kutatás bizonyította, hogy bizony a videojátékoknak van hatása az elménkre,…
Bódi Dániel 2023. 08. 02. - A filmkészítők élete sem játék és mese, főleg akkor…
Gábor János 2022.12.29. - A világháló messze legszórakoztatóbb tartalmai közé tartoznak a hülye kérdések, amelyek…
Gábor János 2023.07.04. - Nem sok kétséget hagy a Bulimia Project kutatásának eredménye arról, hogy…