FOV, map és teljesítmény - 5 dolog, amit a Warzone 2-ben szeretnénk látni
Most, hogy napról napra egyre több szivárgás lát napvilágot a Warzone 2-ről, van pár dolog, amit a közösség szinte elengedhetetlennek tart.
Most, hogy napról napra egyre több szivárgás lát napvilágot a Warzone 2-ről, van pár dolog, amit a közösség szinte elengedhetetlennek tart.
Most, hogy napról napra egyre több szivárgás lát napvilágot a Warzone 2-ről, van pár dolog, amit a közösség szinte elengedhetetlennek tart.
Az előző héten több forrásból is olvasható volt, hogy állítólag már készül a Warzone folytatása, méghozzá kizárólag PlayStation 5-re, Xbox Series X|S-re és PC-re.
Bár a Warzone 2-t hivatalosan még nem erősítették meg, nehéz figyelmen kívül hagyni a közösségi médiában keringő legújabb szivárogtatásokat, amelyek szerint a cím egy „tiszta lapot” fog jelenteni a játék számára.
Íme 5 dolog, amit szeretnénk a Call of Duty: Warzone 2-ben.
A vezetés nehézkes a Calderában, a bőséges növényzet, az akadályok és a jelenlévő szintkülönbségek miatt, valamint amiatt, hogy a legtöbb út vékony és keskeny. Ezért nehéz a zónán kívüli POI-knál landolni, és abban bízni, hogy ugyanúgy eljuthatsz az első körig, mint Verdanskban.
A másik, azok a fránya sziklák. Az új map érkezésével a fejlesztők megígérték, hogy a sziklák „mászhatóbbak” lesznek. Nos, ezt az ígéretet épphogy sikerült betartani, mivel így is rengeteg olyan hely van, ahol a „szuperkatona” karakterünk nem képes felkapaszkodni. Illetve, ha fel is tud az egész egy Rock Climbing szimulátorrá vált át…
Így remélhetőleg ezt a két szempontot figyelembe veszik az új map tervezésénél.
Ez nagyjából nem is kérdéses. Egy frusztráció, amelyet szinte minden nagynevű tartalomkészítő és játékos is részletesen megvitatott. A Raven Software által talán a játék tempójába egy kis friss levegőt lehelni szándékozó kiigazítás nem talált jó fogadtatásra.
A játék sokkal lassabbnak tűnik tőle, hiszen a játékosok nem mernek annyira mozogni a térképen a kedvenc fegyvereik nélkül.
Valami, amit úgy tűnik, hogy mind a PlayStation, mind az Xbox játékosok nagy része tanúsíthat, az FPS csökkenésektől kezdve a furcsa betöltési/rendezési problémákig, összeomlásokig, a Warzone Pacific a Caldera megjelenése óta a játékosbázis nagy része számára közel játszhatatlan.
Mivel a Warzone 2 állítólag egy „teljesen új játék a jobb hardverekhez”, ki kell küszöbölniük ezeket a hibákat.
Ha már a PlayStation 5-re, Xbox Series X|S-re és PC-re épül a játék, nem lenne mentség, ha ezúttal nem lenne FOV beállítás a konzolos játékosok számára. Figyelembe véve, hogy a konzolos játékosok milyen régóta kérik ezt a funkciót, elég furcsa, hogy a fejlesztők még azóta sem adták hozzá, legalább az új konzolokhoz.
Ha ez a teljesítménykorlátozások miatt van, akkor a folytatásban ezzel egyáltalán nem kellene, hogy gond legyen.
Ha belegondolunk, hogy a Warzone működő anti-cheat nélkül jelent meg, először azt hinnénk, hogy csak egy vicc, pedig egyáltalán nem volt vicces.
Akár a RICOCHET anti-cheat kezdeményezés továbbfejlesztett változata, akár valami teljesen új, a Wallhackerek, aimbotterek és a repülő autók kiszorításának a játékból a Warzone 2 esetében a tábla tetején kell állnia. Talán még soha nem volt olyan népszerű játék, amely jobban ismert lett volna a hackelési és csalási problémáiról, mint a Warzone.
Nos, ez még a kezdet, mivel rengeteg dolgot fel lehetne itt még sorolni, hiszen egy játék sem tökéletes – főleg nem a Warzone. Remélhetőleg a fejlesztők valóban komolyan gondolják a battle royale jövőjét és nem csak a skineket próbálják ránk sózni.
Elbukott a RICOCHET? – Több csalóval találkoznak a Warzone játékosok
borítókép: GameIGN