Swagg a konzolosok oldalára állt - Ide a FOV slidert, "ne játszadozzatok"!
Swagg újabb kísérletet tett a konzolos élmény érdekében, de most megtartotta a 120-as FOV-ot.
Swagg újabb kísérletet tett a konzolos élmény érdekében, de most megtartotta a 120-as FOV-ot.
Swagg újabb kísérletet tett a konzolos élmény érdekében, de most megtartotta a 120-as FOV-ot.
A Warzone már majdnem két éve jelent meg, és a konzolos játékosok a kezdetektől fogva könyörögtek egy kulcsfontosságú funkcióért: egy Field of View (FOV) csúszkáért. A PC-s játékosok mindig is élvezhették azt a luxust, hogy kitágíthatták a látóterüket. A nagyobb FOV segítségével a játékból nagyobb rész látható a képernyőn. A konzolos játékosok azonban nem voltak ilyen szerencsések.
FOV-csúszka nélkül mindig újabb és újabb panaszok kapnak szárnyra a közösségi médiában, mivel a konzolos játékosok elhanyagoltnak érzik magukat. Swagg, aki egyszer és mindenkorra ki akarta kényszeríteni a változtatást.
Alig néhány nappal azután, hogy kipróbálta a Warzone-t Xboxon, Swagg visszatért egy újabb tesztre.
Ezúttal PC-n játszva a FaZe Clan streamer 60-ra korlátozta az FPS-ét, és még a frissítési frekvenciát is megváltoztatta a monitorán.
Mindezt azért tette, hogy a konzolos Warzone-élményt tükrözze, de egy hatalmas különbséggel. Swagg a FOV csúszkát érvényben hagyta, a szokásos 120-as FOV-beállítást rögzítve tartotta.
The FOV issue explained perfectly
byu/Maximus0066 inCODWarzone
Rögtön az elején világossá vált, hogy a képkockasebesség nem jelent hatalmas különbséget – magyarázta. „Ez egyértelműen a FOV.”
„Sosem értettem igazán, mert az összes legújabb multiplayer játékban van FOV-csúszka” – mondta Swagg, mielőtt hozzátette volna, hogy a Warzone esetében „nulla értelme”, hogy ne legyen.
A szélesebb FOV, még korlátozott FPS mellett is, Swagg számára játékváltoztató. „Egyszerűen olyan sima érzés” – mondta.