Swagg újabb kísérletet tett a konzolos élmény érdekében, de most megtartotta a 120-as FOV-ot.

A Warzone már majdnem két éve jelent meg, és a konzolos játékosok a kezdetektől fogva könyörögtek egy kulcsfontosságú funkcióért: egy Field of View (FOV) csúszkáért. A PC-s játékosok mindig is élvezhették azt a luxust, hogy kitágíthatták a látóterüket. A nagyobb FOV segítségével a játékból nagyobb rész látható a képernyőn. A konzolos játékosok azonban nem voltak ilyen szerencsések.

FOV-csúszka nélkül mindig újabb és újabb panaszok kapnak szárnyra a közösségi médiában, mivel a konzolos játékosok elhanyagoltnak érzik magukat. Swagg, aki egyszer és mindenkorra ki akarta kényszeríteni a változtatást.

Alig néhány nappal azután, hogy kipróbálta a Warzone-t Xboxon, Swagg visszatért egy újabb tesztre.

Ezúttal PC-n játszva a FaZe Clan streamer 60-ra korlátozta az FPS-ét, és még a frissítési frekvenciát is megváltoztatta a monitorán.

Mindezt azért tette, hogy a konzolos Warzone-élményt tükrözze, de egy hatalmas különbséggel. Swagg a FOV csúszkát érvényben hagyta, a szokásos 120-as FOV-beállítást rögzítve tartotta.

The FOV issue explained perfectly from CODWarzone

 

Rögtön az elején világossá vált, hogy a képkockasebesség nem jelent hatalmas különbséget – magyarázta. „Ez egyértelműen a FOV.”

„Sosem értettem igazán, mert az összes legújabb multiplayer játékban van FOV-csúszka” – mondta Swagg, mielőtt hozzátette volna, hogy a Warzone esetében „nulla értelme”, hogy ne legyen.

A szélesebb FOV, még korlátozott FPS mellett is, Swagg számára játékváltoztató. „Egyszerűen olyan sima érzés” – mondta.

Mit gondoltok, miért nincs FOV csuszka a konzolokon?

Totális leégés – Élőben buktatták le a Warzone csalót

https://leet.hu/?orderby=relevance&paged=1&s=arenaracer&post_type=product

×