A Rainbow Six Extraction a teljesítmény határáig tolja a konzolokat
Patrik Méthé kreatív igazgató megerősítette, hogy az Extraction miért nem rendelkezik osztott képernyős multiplayer móddal.
Patrik Méthé kreatív igazgató megerősítette, hogy az Extraction miért nem rendelkezik osztott képernyős multiplayer móddal.
Patrik Méthé kreatív igazgató megerősítette, hogy az Extraction miért nem rendelkezik osztott képernyős multiplayer móddal.
Tegnap végre megjelent a Rainbow Six Extraction, amit a streamerek többsége is kipróbált. Szemmel láthatóan sokak tetszését elnyerte a játék, mind játékmenet, mind grafikai és teljesítmény szintjén. Sajnos azonban úgy tűnik, hogy a fejlesztők konzolon ismét kénytelenek voltak kompromisszumokat kötni. Sajnos az osztott képernyős közös játék nem elérhető konzolon.
A vezető fejlesztő Patrik Méthé szerint ennek jó oka van.
Egy nemrégiben készült interjúban Méthé elárulta: „Nincs osztott képernyős lehetőség, és bár jó lenne, ha lenne, a konzolokat a határig húztuk az ellenségek számával, és a képernyőn megjelenő speciális effektusokkal. Így ez már nem fért bele„.
Nyilvánvaló, hogy különösen a korábbi generációs konzolok esetében néhány hardveres korlátot meg kellet oldania a fejlesztőknek. Ugyanebben az interjúban Méthé elárulta, hogy a korábbi generációs konzolokon persze a játék 30 fps-el fut. Jó hírként viszont hozzá tette, hogy rengeteg újdonság érkezik a játékhoz. A játék PS5-ön már eléri a 60 fps-t.
Valóban, a Rainbow Six Extraction igen tartalmas és összetett játék lett, igencsak kidolgozott grafikával. Szinte természetesen, hogy a régebbi konzolok esetében korlátozva voltak a lehetőségek, de ahogy a fenti videón is látszik, kihozták a hardverből a maximumot. A határokig.
A Rainbow Six Extraction elérhető PC-n, PS4-en, PS5-ön, Xbox One-on, Xbox Series X|S-en, Game Pass-on, Google Stadián és Amazon Lunán. Ha még nem láttad,