A League of Legends korábbi profi játékosa, Tim ‘Nemesis’ Lipovšek célba vette a játékban az évek során bekövetkezett Damage Creepet.

A Damage Creep széles körben vitatott téma a LoL közösségében. A vita a League-ben lévő őrült mennyiségű sebzésről elég széles körben elterjedt ahhoz, hogy maga a Riot Games is felismerte a problémát, és azt mondta, hogy nem kell masszív változásokra számítani a közeljövőben.

Nemesis bemutatott egy klipet a LoL évekkel ezelőtti játékából, amikor az általános sebzéskibocsátás sokkal másabb volt.

A klipben egy Veigar és egy Olaf 1 vs 1 harca látható. „Ha ez most én vagyok Veigarral, a 12. szezonban, és ez az Olaf rám sétál, halott vagyok. Szó szerint kib*szottul halott vagyok.”

„Nézd, Steraks és Black Clever van Olafon, ugyanezekkel az itemekkel (most) azonnal halott lennék. De nézd, nem okoz semmi sebzést. Ami a lényeg, hogy őrület, mennyi sebzés van most a játékban a régi szezonokhoz képest.”

A Nemesis streamjéből készült klipet megosztották a LoL subredditen, ahol azonnal az első helyre került.

Nemesis talks about damage creep in League from leagueoflegends

A rajongók a kommentszekcióban osztották meg gondolataikat a League-ben az elmúlt években bevezetett megnövekedett sebzésről. Az egyik játékos azt mondta: „Ha nem tudsz egy AD bruisert vagy ADC-t one-shotolni, akkor azonnal teljes HP-ra healelnek. A heal annyira erős, hogy a sebzésnek is annak kell lennie.”

Mit gondoltok, jó ez így, vagy régebben sokkal élvezetesebb volt a játék?

Zeri, Vegytech nerf és 3 rework – Ezt tartogatja számunkra a 12.2-es LoL patch

https://leet.hu/akcioeso/forrás: Dexerto

×