Miért kell a Siege-nek a megalázásról és toxic viselkedésről szólnia?
A Rainbow Six: Siege játékosai valószínűleg tudják, hogy néha nem éppen a szórakozásról és a kikapcsolódásról szól a játék.
A Rainbow Six: Siege játékosai valószínűleg tudják, hogy néha nem éppen a szórakozásról és a kikapcsolódásról szól a játék.
A Rainbow Six: Siege játékosai valószínűleg tudják, hogy néha nem éppen a szórakozásról és a kikapcsolódásról szól a játék.
Valószínűleg minden Rainbow Six: Siege játékosnak meg van az oka arra, hogy szeresse vagy éppen utálja ezt a játékot. Tudom, hogy ezen az oldalán általában a játék újdonságairól, vagy éppen hibáiról esik szó, de most engedjétek meg, hogy ne a játékról, hanem a játékosok viselkedéséről essék szó. Nem egy Reddit poszt alapján, nem egy hír, vagy játékklip alapján. Egyszerűen csak a véleményemet szeretném elmondani, és megkérdezni a közösséget arról, hogy
miért kell a Rainbow Six: Siege-ben más játékosokat megalázni és szándékosan bántani?
A kérdés hosszú idő óta érlelődik bennem, de tegnap már eljutottam addig, hogy le is írjam és feltegyem a nagy kérdést. Az utóbbi időben egyre többször tapasztalom azt, hogy a játékosok célja nem a kellemes játék, nem a szórakozás, nem a fejlődés, hanem a csapattársak vagy ellenfelek megalázása, kicikizése, ellehetetlenítése.
Napi szinten tapasztalom:
Erről talán ez a videó árulkodik a legjobban:
Azt látom tehát, hogy sokak számára nem a játék a cél, nem a szórakozás, a közös siker, vagy a fejlődés, hanem az, hogy másokat bántsanak, megalázzanak, mások játékát elrontsák, rossz érzést keltsenek. Ez persze nem a játék hibája. Régen örültünk, hogy együtt lehet online játszani, örültünk, hogy vannak játékosok a világban. Most pedig mintha egyfajta fölényszerzés lenne a cél.
Szeretnék egy olyan meccset játszani, ahol mind a random csapattársak, mind az ellenfél tiszteli a másikat, ügyesen, odafigyelve, egymás készségeit elismerve játszik, megköszönve a végén azt. Ez miért nem lehetséges?
A remény szikrája? – Új kreatív vezetőt kapott a Rainbow Six: Siege