A remény szikrája? - Új kreatív vezetőt kapott a Rainbow Six: Siege
Alig több mint két évvel a Rainbow Six: Siege kreatív vezetésének leváltása után újabb nagy változás következik a játék életében.
Alig több mint két évvel a Rainbow Six: Siege kreatív vezetésének leváltása után újabb nagy változás következik a játék életében.
Alig több mint két évvel a Rainbow Six: Siege kreatív vezetésének leváltása után újabb nagy változás következik a játék életében.
A Rainbow Six: Siege alakulásáért felelős fejlesztő, Leroy Athanassoff kreatív igazgató bejelentette, hogy elhagyja a Siege-et, hogy más projekteken dolgozzon a Ubisoftnál. Alexander Karpazist előléptetik művészeti vezető pozícióból kreatív igazgató pozícióba.
Az új kreatív vezető új irányba viheti a játékot.
„Szeretném tudatni veletek, hogy személyes okok miatt elhagyom kreatív igazgatói szerepemet a Siege-nél, hogy más lehetőségeket keressek a Ubisoftnál” – mondta Athanassoff a játékosoknak. „Szeretem ezt a játékot és ezt a közösséget, és nagyon büszke vagyok arra, amit csapatunk együtt elért az elmúlt két évben.”
„Őszintén hálás vagyok Leroynak a több éves mentorálásért. Ő tanított meg, hogy milyen a példamutató vezetés, a kreativitás és a szenvedélyes kreatív igazgatói pozíció. Leroy kemény munkája érezhető lesz a következő szezonokban, hiszen a csapat és én a Siege történetének egyik legjobb évére készülünk” – mondja Karpazis.
Karpazis 2014 óta dolgozik a Ubisoftnál különböző művészeti és grafikai szerepekben, és olyan játékokon dolgozott, mint a Splinter Cell: Blacklist, a Watch Dogs, a Watch Dogs 2 és a Far Cry 5. Az elmúlt négy évben a Siege-en dolgozott.
Az új vezetés talán reményt adhat arra, hogy a Rainbow Six: Siege egy új irányt vegyen, ami még jobban figyelembe veszi a játékosok aggályait.