Nem tudjuk, hogyan halad és hányadán áll a fejlesztése, ahogyan az is óriási talány, hogy mennyit kell még türelemmel lenni az elmúlt évek egyik, ha nem a legnagyobb várakozás övezte remakejére, a legendás KOTOR teljes újragondolására.
A rajongók mindenesetre óriási elvárásokat fektetnek a munkálatokat magára vállaló Aspyr elé, akiknek bizony fel kell kötnie azt a bizonyos nadrágot, ha mindenkinek meg akarnak felelni. Ez persze aligha fog sikerülni, hiszen ahhoz, hogy az új Knights of the Old Republic ne csak külcsínben legyen modern, ahhoz mindenképpen át kell alakítani néhány játékelemet. Ez pedig sokaknak nem fog tetszeni, főleg azoknak, akik egyébként sem értik, hogy minderre egyáltalán mi szükség van.
Pedig egyre úgy hírlik, hogy a fejlesztők a játék egyik alapvető rendszerét is meg fogják reformálni. Pontosabban a harcokat, amit megszabadítanának a körökre osztott jellegétől, legalábbis több, az Aspyrhez közel álló forrás is ezt állítja – köztük is a MrMattyPlays nevű szivárogtató videóssal.
A BioWare kult-klasszikusában ugyebár megszokhattuk, hogy bármikor megállíthatjuk a játékot akár a legnagyobb harcok közepette, hogy taktikát, célpontot váltsunk stb., ez a fajta harcrendszer pedig a stúdió későbbi játékaival fejlődött tovább. A 2003-as formula viszont manapság már nagyon lassúnak és elavultnak hatna, ami nyilván jól működik a lassacskán 20 éves játékban, de lássuk be: egy új játék esetében ez már kevés lenne.
A szivárgások szerint a KOTOR remake alapjaiban átgondolt harcrendszere hasonló lesz, mint amit a Final Fantasy 7 Remake-ben láthattunk. Vagyis sokkal gyorsabb, dinamikusabb, de nem kevésbé taktikus harcokra számíthatunk, már ha igaz, amit suttognak. Ez pedig akár jól is elsülhet, hiszen az FF7 esetében is remekül bevált, és jól rezonált a teljes egésszel.
Ez persze, ahogyan ilyenkor lenni szokott, a legnagyobb ősrajongók egy részének nem fog tetszeni, de annyi baj legyen, ők majd előveszik az eredetit helyette.
2024.02.03. - Bizonyára te is gyakran használod a Google keresőt, hogy megtaláld a legmegfelelőbb oldalakat.…
2024.02.03. - Nos, talán már hallottál arról, hogy a Palworld rajongók nem voltak elégedettek azzal,…
2024.02.03. - Azt már számtalan kutatás bizonyította, hogy bizony a videojátékoknak van hatása az elménkre,…
Bódi Dániel 2023. 08. 02. - A filmkészítők élete sem játék és mese, főleg akkor…
Gábor János 2022.12.29. - A világháló messze legszórakoztatóbb tartalmai közé tartoznak a hülye kérdések, amelyek…
Gábor János 2023.07.04. - Nem sok kétséget hagy a Bulimia Project kutatásának eredménye arról, hogy…