A TikTok saját étteremláncot hoz létre, ahol megrendelhetők lesznek a legnépszerűbb TikTokon bemutatott kaják.

A TikTok a Virtual Dining Concepts (VDC) vállalattal együttműködve elindítja az úgynevezett TikTok Kitchens szolgáltatást. Valódi beülős étterem nem jön létre, csupán rendelni lehet majd. A konyháról egyébként a TikTokon megjelent legtrendibb kajákat lehet majd rendelni – írja a The Verge.

A TikTok és a VDC körülbelül 300 konyhát nyit az Egyesült Államokban, ami a tervek szerint 2022 végére körülbelül 1000-re bővül.

A TikTok Kitchens a meglévő VDC üzemeltetésű éttermekben működik majd, lényegében egy mellékkonyha jön létre a TikTok recepteknek. A TikTok Kitchens az éttermek meglévő konyháját és alkalmazottait használja, de biztosítja a képzést, hogy tökéletes TikTok kaják készüljenek.

Annak érdekében, hogy mindig megújuljon, a menü negyedévente változik, tekintettel arra, hogy milyen gyorsan kerül fel új népszerű tartalom a platformra. Az egyik első recept a sült feta tészta lesz – amely 2021-ben a Google legkeresettebb receptje volt.

A recepteket inspiráló tartalomgyártók kapják a bevétel egy részét.

„Az alkotók részesedést kapnak az étlapon szereplő ételekért, és a promóció során kiemelt helyen szerepelnek majd” – mondta Elena Saavedra, a TikTok szóvivője a The Verge-nek adott nyilatkozatában. „Az egyértelműség kedvéért, ez a TikTok ételek rajongóinak kiszolgálására jön létre, nem éttermi üzletágba szeretnénk belépni.”

A VDC már sikereket ért el a MrBeast Burgerrel, amelyet a rendkívül népszerű YouTuber, MrBeast 2020 vége felé indított. A Bloomberg megjegyzi, hogy MrBeast mindössze három hónap alatt egymillió hamburgert adott el, és mára 1500 ilyen konyha működik a világon. Az Egyesült Államokban, Kanadában és az Egyesült Királyságban.

Te ennél TikTok kajákat?

Ezt olvastad már?

V-Sync, G-Sync, FreeSync? – Ez a különbség a szinkronizációs technológiák között

 

 

https://leet.hu/samsung/

×