A Battlefield 2042 játékosai igen furán tekintenek a fejlesztőkre, miután észrevették, hogy egy playercard tulajdonképpen egy reklám.

Joggal mondhatjuk, hogy nem csak a megjelenés után, de a Battlefield 2042 még most sincs a helyzet magaslatán. Pont tegnap írtunk róla, hogy a Battlefield 5-öt többen játszák a Steam adatai szerint, mint az új megjelenést. Ez annak is köszönhető, hogy kiderült: az első évad sokat késik, a játékosok pedig megunták a várakozást. Ha ez nem lenne elég, egy furcsa termékelhelyezés is megosztotta a játékosokat.

A termékelhelyezés nem idegen fogalom a médiában, de ha rosszul csinálják, elvész a szórakoztató élmény. A Battlefield 2042-ben az EA úgy tűnik olyan cégeket reklámoz, mint a Logitech. A Logitech playercard egy csomag része, amely „2 fegyver skint és egy EABB Wildcat skint” tartalmaz.

A játékosok gondja, hogy a csomagban tulajdonképpen egy reklám van.

New Playercard? Advertising… from battlefield2042

 

A reklám aztán szép nagyban meg is jelenik a lobby-ban. Egy Reddit felhasználó szerint a Battlefield marketing ironikus módon illeszkedik a játék lidércnyomásos hangvételéhez.

„Azért fizetsz, hogy a játékban ezt a hirdetést lásd, de valószínűleg valaki más is fizetett azért, hogy ez látható legyen a profilokon. A játék atmoszférájának ez a része legalább olyan disztópikus rémálom, mint amilyennek a világot állítja be a játék” – mondta.

„Várjuk meg, amíg FIFA kártyacsomag hirdetéseket látunk az új pályán. Az épületeken és mindenhol” – tette hozzá egy másik játékos.

Persze nem ez az első eset, hogy a franchise hirdetéseket jelenít meg a játékon belül. A Battlefield 2142-ben szintén voltak reklámtáblák, egy évtizeddel ezelőtt.

Remélhetőleg az EA rendbe rakja a játékot 2022-ben, de majd kiderül, hogy adnak-e még egy esélyt neki az elégedetlen játékosok.

Ezt láttad már?

A legjobban várt FPS játékok 2022-ben – Lövöldözős játékok, amikre érdemes figyelni

 

https://leet.hu/xmas/

×