Ezeket az időjárás elemeket végül kivágták a Battlefield 2042-ből, hogy a tornádóra koncentráljanak.

A Battlefield 2042-ben a híres szivárogtató/bennfentess, ‘Tom Henderson‘ szerint egykor „földrengések, tűztornádók, cunamik és vulkánkitörések” szerepeltek.

Tom Henderson, aki korábban rengeteg pontos belső információkkal szolgált a Battlefield 2042 fejlesztéséről, a Twitteren osztotta meg, hogy a csapat kivágta ezeket a kibővített időjárási effekteket, hogy kizárólag a forgószélre koncentrálhassanak, ami az egyetlen, ami eljutott a megjelenésig.

Ezeket az eredeti effekteket egy 2020-as nyári prezentáció részeként mutatták be, körülbelül egy évvel a végleges játék bemutatása előtt.

 

Henderson hozzátette, hogy a játéknak még kellett volna egy év. Itt arra gondolt, hogy kár volt ezeket az időjárási elemeket nélkülözni a játékból. Bár nem most először fejti ki a véleményét a játék nehézkes indulásáról.

 

December 9-én a Battlefield 2042 megkapta az „év utolsó frissítését”, amely olyan problémát javított, mint a találatok regisztrálása. Emellett kijavított egy ritka hibát, amely miatt a játékosok láthatatlannak tűnhettek az ellenség számára, valamint számos problémát a gránátokkal és a rakétavetőkkel kapcsolatban.

Sőt, az első szezon is késhet a szivárgások szerint:

Rossz hír – Sokat késhet a Battlefield 2042 első évada

 

https://leet.hu/samsung/borítókép: ExoGhost

×