A fejlesztők valószínűleg így szerettek volna egy kis plusz pénzt keresni a játékkal, amit a rajongók egy ünnepi közutálattal honoráltak.

Épp csak néhány órája jelentették be a szuper-ambíciózus STALKER folytatásának készítői, hogy a Ubisofthoz, az EA-hez, és ‘nagyotmondó’ Peter Molyneux-hoz hasonlóan ők is lelkesen felülnek az NFT-vonatra, de máris lelőtték a dolgot.

Mondjuk nagyon nem is csodálkozhatunk rajta, hiszen azon túl, hogy a játékosok pénzt verhetnek el olyasvalamire, amit a többség nem is ért, még gyakorlati haszna sincsen a játékban, egy egyjátékos történet orientált címben meg pláne. Ellentétben ugyanis a fenti branccsal a GSC Game World úgy szerette volna a játékba ültetni a technológiát, hogy amúgy még csak egy nyamvadt in-game kozmetikumot sem kap érte senki, csupán a tulajdonosáról mintáznak majd egy NPC-t. Indokolni sem tudták rendesen a dolgot, ezért ahogyan ilyenkor lenni szokott, jött is a népharag.

A közutálat pedig egészen gyorsan meg is tette a hatását, hiszen a GSC pár órával a STALKER NFT bejelentése után egy közleménnyel fújt totális visszavonulót. A fejlesztők azt mondták, hogy hallgatnak a számukra „mindennél fontosabb” rajongókra, ezért úgy döntöttek, hogy semmiféle NFT nem kerül a játékba. Itt azonban nagyonn halkan megjegyezném, hogy ha egy fejlesztőnek tényleg ennyire fontosak a játékosai, akkor illene előbb megkérdezni őket egy ilyenről, nem pedig utólag tüzet oltani.

Olyan gyönyörű screenshotok jöttek a STALKER 2-ből, hogy az agyad eldobod

 

https://leet.hu/xmas/

×