Kiderült, hogy melyik VGA gyártó FPS növelő technológiája működik jobban
Egymásnak esett az FSR és a DLSS.
Egymásnak esett az FSR és a DLSS.
Egymásnak esett az FSR és a DLSS.
A Horizon Zero Dawn nemrég kapott egy frissítést, melyben bekerült a DLSS és az FSR támogatása is. Mindkét technológia azért lett kifejlesztve, hogy kicsit több FPS sajtoljon ki a felhasználók gépeiből, minél kevesebb minőségromlás mellett. Eltérő megoldásokat alkalmaznak erre, de a játékosoknak ez igazából lényegtelen, hiszen számukra a végeredmény a lényeges. Ezt pedig könnyen el tudjuk dönteni, hiszen az FPS értékek és a játék minőségének kombinációja hamar megválaszolja a kérdést.
Vajon melyik győzött a Horizon Zero Dawn esetében?
A TechpowerUP weboldalán bukkant fel a teszt, melyben a videó mellett összehasonlító képeket is találhatnak az arra kíváncsiak. Egy egyszerű csúszka segítségével magunk is meggyőzödhetünk az egyes technológiák minőségéről.
Sajnos ezúttal az AMD maradt alul, a TPU munkatársai úgy ítélték meg, hogy kicsit megcsúszott a fejlesztők keze és túltolták az élesítést, mely különböző képhibákban is megnyilvánult, főleg 1080p felbontásban. Ezzel ellentétben a DLSS megoldása sokkal szebb minőséget prezentált, ám ennek egy kis ára is volt, hiszen pár FPS-el kevesebb értékeket mértek, mint FSR esetén. Ha mindent felrakunk egy mérlegre, akkor egyértelműen a DLSS a nyerő, de mindkét FPS javító megoldás tette a dolgát.